Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
stan nowy |
marka |
model |
rodzaj biurowa / biznesowa |
Kategoria P |
szerokość głównej szczeliny podawczej 260 mm |
system cięcia super micro cut |
szerokość cięcia 0,8 mm |
długość cięcia 5 mm |
ilość kartek 5-7 przy 70 g/m², 4-6 przy 80 g/m² |
źródło danych |
olejarka nie |
rewers automatyczny |
po otwarciu drzwiczek, przy przepełnieniu pojemnika na ścinki, przy zbyt dużej ilości niszczonych kartek |
szybkość pracy 0,08 m/s |
pojemność kosza 100 l |
sygnalizacja otwarte drzwiczki, przepełnienie kosza |
funkcje system AutoEco / zerowy pobór energii w trybie bezczynności, tryb automatyczny |
wyposażenie drzwiczki zabezpieczone zamkiem magnetycznym, kółka, przezroczysta klapka bezpieczeństwa przy szczelinie podawczej, wielofunkcyjny, podświetlany przełącznik trybu pracy |
napięcie 230 V |
częstotliwość 50 Hz |
pobór mocy 640 W |
szerokość 49,5 cm |
głębokość 47,0 cm |
wysokość 92,6 cm |
waga 48 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
długość cięcia: 5 mm
szerokość wejścia: 260 mm
maksymalnie 7 kartek jednocześnie (przy papierze 70g/m²)
- wały tnące zrobione z litej stali
- łatwa obsługa
- elektroniczna kontrola pojemności
- duża pojemność kosza na ścinki
- tryb oszczędzania energii
- wielokierunkowe kółka ułatwiające przemieszczanie
- przezroczysta klapa w otworze podajnika
- bezpieczeństwo użytkowania
- automatyczny rewers i odcięcie zasilania w przypadku zacięcia papieru
- automatyczny start/stop
- możliwość niszczenia płyt CD/DVD oraz kart plastikowych
- cichy, mocny silnik
- niszczarka EBA 2326 CCC / 0,8x5mm
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna EBA
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Punktem serwisowym dla urządzeń Gwaranta objętych niniejszą gwarancją jest serwis Importera.
- 2. Gwarancja dotyczy towarów zakupionych w Polsce i jest ważna wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- 3. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez punkt serwisowy czynności specjalistycznych, właściwych dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych do wykonania przez użytkownika we własnym zakresie i na własny koszt, które opisane są w instrukcji obsługi urządzenia.
- 4. Gwarancja uznawana jest tylko w przypadku, gdy karta gwarancyjna będzie kompletnie i prawidłowo wypełniona z czytelną datą, pieczątką, podpisem sprzedawcy oraz kopią dokumentu sprzedaży. W razie utraty karty gwarancyjnej możliwe jest wystawienie jej duplikatu pod warunkiem, że Kupujący poda numer urządzenia i prześle (poczta, faks, e-mail) dowód zakupu.
- 5. Zalecane jest oryginalne opakowanie. W przypadku jego braku Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia urządzenia podczas transportu.
- 6. Gwarant zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych, a następnie niezwłocznie zrealizować uprawnienia Kupującego z tytułu gwarancji.
- 7. W okresie gwarancyjnym zapewnia się Kupującemu bezpłatne naprawy wraz z wymianą części.
- 8. Gwarancja nie obejmuje czynności konserwacyjnych i eksploatacyjnych, w tym np. czyszczenia filtrów, wymiany filtrów, czyszczenia lub ozonowania obudowy oczyszczaczy i nawilżaczy powietrza oraz uszkodzeń powstałych w wyniku:
- a. nieprzestrzegania instrukcji obsługi (w przypadku braku instrukcji obsługi w opakowaniu urządzenia klient dokona pisemnego zgłoszenia tego faktu Gwarantowi do 7 dni od daty zakupu w celu niezwłocznego uzupełnienia tego braku przez Importera)
- b. niewłaściwej konserwacji i przechowywania urządzenia
- c. użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem
- d. naturalnego zużycia filtrów
- e. działania sił zewnętrznych (przepięcia w sieci, wyładowania atmosferyczne itd.)
- f. dostania się przedmiotów obcych do wnętrza urządzenia oraz działania korozji, wilgoci, itp.
- g. celowego uszkodzenia sprzętu
- 9. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku:
- a. zatarcia lub zniszczenia oznaczeń typu i numeru fabrycznego urządzenia
- b. zerwania plomb i zabezpieczeń fabrycznych oraz oznaczeń Gwaranta
- c. uszkodzeń powstałych z winy użytkownika, powodujących trwałe pogorszenie jakości urządzenia w tym na przykład pracy urządzenia w warunkach niedostosowanych do wymagań opisanych w instrukcji obsługi
- d. ingerencji serwisowej osób nieupoważnionych przez Importera
- e. korzystania z niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych
- f. niewłaściwych parametrów zasilania
- g. samowolnego dokonywania zmian wpisów w karcie gwarancyjnej
- 10. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy w serwisie Gwaranta (transport do i z serwisu nie jest wliczany w czas, o który przedłuża się obowiązywanie gwarancji).
- 11. Wszelkie koszty związane z nieuzasadnionym dostarczeniem urządzenia do naprawy lub wezwaniem serwisu ponosi Kupujący.
- 12. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego, wynikających z niezgodności towaru z umową.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?