Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
stan nowy |
marka |
model |
numer katalogowy 0.066.0011 |
przepływ wody 21 l/min |
ciśnienie do 350 BAR, do 5076 PSI |
źródło danych |
podgrzewacz wody nie |
dopływ - temperatura maksymalna 60 °C |
wąż - typ PCV |
wąż - długość 20 m |
silnik - typ standard |
silnik - rozruch elektryczny |
silnik - obroty 1560 obr/min |
pompa - typ 3 cylindry |
pompa - materiał metal |
wyposażenie - narzędzia rozpryskowe lanca |
wyposażenie - dysza dysza wysokociśnieniowa |
wyposażenie - filtr filtr wody |
wyposażenie - inne wąż wysokociśnieniowy |
marka silnika Honda |
model GX 690 |
typ OHV |
moc 22 KM |
paliwo benzyna |
obroty 1560 obr/min |
chłodzenie powietrzne |
szerokość 74,0 cm |
głębokość 119,0 cm |
wysokość 102,0 cm |
waga 180 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- benzynowy silnik spalinowy Honda GX 690
- włącznik elektryczny
- wskaźnik poziomu oleju skrzyni biegów
- trwała konstrukcja pompy
- wysoka wydajność
- zawór bezpieczeństwa
- licznik godzin
- regulacja ciśnienia
- manometr glicerynowy
- możliwość korzystania z zewnętrznego zbiornika na detergent
- spalinowa myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 22 H 3521
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna Lavor
Stosowanie benzyny bezołowiowej Pb95 E10 w silnikach spalinowych
Od 1 stycznia 2024 roku na stacjach benzynowych w Polsce benzyna bezołowiowa Pb95 sprzedawana jest z oznaczeniem E10. Zawiera ona do 10% bioetanolu, czyli alkoholu etylowego uzyskiwanego z biomasy lub biodegradowalnej części odpadów. Do 31 grudnia 2023 roku benzyna Pb95 dostępna była z oznaczeniem E5 i zawierała odpowiednio do 5% bioetanolu.
Stosowanie benzyny Pb95 E10 w silnikach spalinowych nie ma wpływu na samą pracę silnika i moc jednostek. Może natomiast delikatnie wzrosnąć spalanie (o około 2%).
Należy jednak mieć na uwadze, że benzyna E10 ma mniejszą stabilność i trwałość, a paliwa z większą domieszką alkoholu łatwiej wchłaniają wodę. Skutkiem długotrwałego przetrzymywania benzyny E10 w zbiorniku paliwa lub gaźniku może być powstawanie osadu lub korozji, która może powodować niedrożności i zatykać wrażliwe elementy. W konsekwencji rozruch silnika może być utrudniony lub uniemożliwiony. Producent silników benzynowych Honda zaleca, aby w urządzeniach, które nie będą używanie przez dłużej niż miesiąc opróżnić zbiornik i gaźnik z resztek paliwa.
Aby zwiększyć stabilność i trwałość benzyny można stosować dodatki do benzyny, tzw. uszlachetniacze zgodnie z zaleceniami producenta silnika spalinowego.
Benzyna bezołowiowa Pb98 o większej liczbie oktanowej nadal jest sprzedawana w Polsce z oznaczeniem E5 i zawiera odpowiednio do 5% bioetanolu.
69 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 129 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 258 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 4 lata | 3 lata | 24 miesiące |
cena tylko | 13 559 zł 564 zł/m-c | 8 139 zł 678 zł/m-c | 0 zł |
- WARUNKI OGÓLNE GWARANCJI
- 1. Sprzedawca gwarantuje bezusterkową pracę urządzenia w okresie 24 miesięcy od daty zakupu wpisanej w kartę gwarancyjną i zgodnie z dowodem zakupu.
- 2. Niniejszą gwarancją objęte są usterki produktu spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi.
- 3. W przypadku niewłaściwego działania urządzenia użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedawcę (GWARANTA).
- 4. Użytkownik zobowiązuje się do dokonywania okresowych, odpłatnych przeglądów technicznych urządzenia przez Autoryzowany Serwis LAVOR:
- • co kwartał: szorowarki, zamiatarki, myjące urządzenia wysokociśnieniowe zimną wodę i gorącowodne;
- • co pół roku: odkurzacze przemysłowe i profesjonalne, urządzenia do prania dywanów, urządzenia do czyszczenia parą.
- 5. Klient zobowiązany jest do dokonania przeglądu w okresie 14 dni od upłynięcia tego terminu, nie wykonanie przeglądu skutkuje utratą gwarancji
- 6. Sprzedawca zobowiązany jest do wykonania przeglądu zerowego w obecności klienta.
- 7. Wykryte w okresie gwarancji wady będą usuwane przez autoryzowany serwis w terminie 14 dni, a w szczególnych przypadkach w terminie 28 dni od daty dostarczenia urządzenia do serwisu.
- 8. Na czas pozostawienia urządzenia w serwisie w uzasadnionych przypadkach sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć użytkownikowi urządzenie tego samego lub zbliżonego typu wolne od wad o ile pozwoli na to aktualny stan magazynu sprzedawcy lub jego Dealera.
- WARUNKI NAPRAW GWARANCYJNYCH
- 1. Warunki przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy na koszt gwarant:
- • zgłoszenie na piśmie reklamacji u sprzedawcy na druku zlecenie naprawy.doc;
- • poprawnie wypełniona karta gwarancyjna, podpisana przez sprzedawcę i właściciela, bez poprawek i skreśleń z danymi właściciela i sprzedawcy zgodnymi z dowodem zakupu;
- • czytelny numer fabryczny urządzenia, zgodny z numerem wpisanym do karty gwarancyjnej;
- • prowadzony rejestr (książka) pracy urządzenia (jeśli została przewidziana i dostarczona przez gwaranta);
- • dostarczenie urządzenia do serwisu w KOMPLETNEGO, plomby gwarancyjne w stanie nienaruszonym;
- • ocena serwisu wskazująca winę producenta jako przyczynę wady fizycznej urządzenia.
- 2. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas upływający pomiędzy dniem przyjęcia reklamowanego urządzenia do serwisu LAVOR, a dniem wydania sprawnego urządzenia.
- 3. W przypadku, kiedy na czas naprawy zostanie dostarczone urządzenie zastępcze, okres gwarancji nie przedłuża się o czas naprawy.
- 4. Reklamowane urządzenie winno być dostarczone z kompletnym wyposażeniem Standardowym, czyste z czytelną tabliczką znamionową i nadrukami.
- 5. Czyszczenie brudnego urządzenia przed dokonaniem naprawy odbywa się na koszt użytkownika.
- 6. Silnik spalinowy będący podzespołem urządzenia marki LAVOR podlega zasadom eksploatacji określonym przez producenta silnika i procedurze gwarancyjnej świadczonej przez jego autoryzowany serwis w Polsce.
- 7. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu, klient ponosi koszt transportu i czasu poświęconego na dojazd i wyjaśnienie sprawy, według cennika obowiązującego w serwisie.
- 8. Karta gwarancyjna jest jedyną podstawą do bezpłatnego dokonywania napraw gwarancyjnych. Do dokonywania wpisów w karcie gwarancyjnej jest uprawniony wyłącznie sprzedawca urządzenia.
- 9. Karta bez właściwych wpisów (daty sprzedaży, nazwa i typ urządzenia, numer fabryczny, pieczątka i podpis sprzedawcy) bądź z poprawkami naniesionymi przez osoby nieupoważnione jest nieważna.
- WARUNKI ODMOWY PRZYJĘCIA REKLAMACJI
- 1. LAVOR odmawia przyjęcia reklamacji w ramach gwarancji tylko w przypadku:
- • dostarczenia zdekompletowanego urządzenia, urządzenia z naruszonymi plombami zabezpieczającymi;
- • urządzenia powypadkowego (zniszczenie mechaniczne, termiczne);
- • zniszczenia na skutek pożaru;
- • zalanie lub szkodliwe działanie środowiska (niska lub wysoka temperatura, wilgoć, działanie środków chemicznych);
- • brakiem odpowiednich zabezpieczeń w instalacjach w których pracuje urządzenie (brak fazy, złe podłączenie urządzenia, zerowanie, zabezpieczenie przed spadkiem napięcia);
- • ingerencja osób pracujących urządzeniem w układ sterowania i sposób podłączenia urządzenia;
- • nieważnego dokumentu gwarancyjnego oraz braku dowodu zakupu;
- • braku udokumentowanych okresowych przeglądów technicznych urządzenia przez LAVOR.
- 2. W razie stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada fizyczna tkwiąca w urządzeniu, LAVOR odmawia uznania reklamacji z tyt. Gwarancji powiadamiając użytkownika w formie pisemnego uzasadnienia.
- 3. Serwis dokonuje napraw uszkodzeń powstałych z winy użytkownika w okresie gwarancji na zlecenie właściciela, jednak z chwilą gdy uszkodzenie spowoduje trwałe zmiany w jakości lub funkcjonowaniu urządzenia, gwarancja ulega wygaśnięciu.
- GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY:
- 1. Spowodowane użytkowaniem urządzenia sprzecznym z instrukcją obsługi, przeznaczeniem oraz nieprawidłowym podłączeniem.
- 2. Wywołanie pracą bądź składowaniem urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach, tzn. dużej wilgotności, zapylenia, zbyt niskiej (mróz) bądź wysokiej temperatury otoczenia.
- 3. Części zamiennych i elementów wyposażenia podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu:
LP Grupa maszyn Okres badania urządzenia Części i akcesoria 1. Urządzenia wysokociśnieniowe co 4 miesiące dysza wodna, dysza do piaskowania, inżektor, uszczelnienie pompy wysokociśnieniowej, gumowe elementy uszczelniające wysoko i niskociśnieniowe, tłoki, zaworki ssawne i tłoczne, uszkodzenia węża wysokociśnieniowego spowodowane: zgnieceniem materiałowym; mechanicznym lub chemicznym uszkodzeniem osłony zbrojenia węża, zmęczeniem materiałowym; zanieczyszczona dysza paliwa, zatarta pompka paliwa; zatarci układu przeniesienia napędu pompy wywołane brakiem oleju; szczotki silników elektrycznych 2. Szorowarki co 4 miesiące szczotki walcowe lub tarczowe, listwy odsysające, uszczelki, paski napędowe, bezpieczniki, wady akumulatorów i prostowników spowodowane nieumiejętną obsługą lub niewłaściwym podłączeniem, koła jezdne, węże ssawne i spustowe, szczotki silników elektrycznych, filtry, linki 3. Zamiatarki co 4 miesiące szczotki (zasadnicza i boczna), gumowe fartuchy komory zamiatającej, filtry pyłowe, filtry: powietrza, paliwa i oleju – dot. Spalinowego silnika napędowego, filtr oleju hydraulicznego, paski napędowe, wady powstałe wskutek zablokowania układu przeniesienia napędu przez taśmy, koła jezdne 4. Odkurzacze, odkurzacze ekstrakcyjne co 6 miesięcy szczotki, ssawki, wszelki rodzaje filtrów, uszkodzenia turbin ssawnych wywołanych przez zanieczyszczenia, zalani wodą, bądź wypracowanie komutatora, uszkodzenia mechaniczne bądź zmęczeniowe węży ssawnych, zatarcie pompki natryskującej 5. Generatory pary co 4 miesiące dysze, nasadki szczotkowe, uszkodzenia spowodowane przez kamień kotłowy - 4. Spowodowane zanieczyszczeniami wody, paliwa, powietrza.
- 5. Powstałe wskutek stosowania innych środków chemicznych niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, nie stosowanie się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
- 6. Termiczne spowodowane stosowaniem niewłaściwego paliwa, zasysania cieczy łatwopalnych, bądź tlących się zanieczyszczeń, zaburzeniem chłodzenia silnika, zaburzeniem wylotu spalin, zastosowaniu niewłaściwych bezpieczników, zasilaniem urządzenia wodą o wyższej temperaturze niż wskazana w instrukcji obsługi.
- 7. Uszkodzenia wynikłe z zaniechania przez użytkownika czynności konserwowych i obsługowych przewidzianych w instrukcji obsługi i dokumentach towarzyszących.
- 8. Uszkodzenia wynikłe ze stosowania nieoryginalnych, niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.
- 9. Usterki powstałe wskutek kontynuowania pracy z uszkodzonymi częściami bądź elementami wyposażenia.
- 10. Gwarant jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji za wady urządzenia wynikające z nadmiernego zużycia części czy podzespołów wywołane przez intensywną pracę.
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Miałem podobną sytuację, że urządzenie nie chciało się włączyć.
Proponuję Panu majstrowi i specjaliście z poprzedniej opinii, sprawdzić i przeczyścić dyszę. W serwisie powiedzieli mi, że myjka ma zabezpieczenie i dlatego się nie włącza.
To faktycznie była przyczyna. O akcesoria trzeba dbać i nie jest to myjka dla rolnika tylko na użytek domowy. Polecam, całkiem fajne ciśnienie.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?