Sprawdź: Promienniki gazowe TOP HEAT
Sprawdź: Wszystkie Promienniki gazowe
stan nowy |
marka |
model |
grupa produktów TYP |
źródło danych |
napięcie 230V / 50Hz (25VA)
|
regulacja on / off (elektryczna)
|
moc przy zastosowaniu gazu ziemnego 9,6 kW
|
moc przy zastosowaniu gazu propan - butan 9,3 kW
|
waga 15 kg
|
zużycie gazu ziemnego 0,91 m³/h
|
zużycie gazu propan-butan 0,68 kg/h
|
wymiary (dł. x sz. x wys.) 77,5 x 26 x 24cm |
źródło danych |
- sale gimnastyczne
- kościoły
- obiekty sportowe
- promiennik zamontowany na ścianie - Minimalna wysokość na której należy zamontować promiennik TOP HEAT PDS 6 to 3,5m, natomiast maksymalna wysokość to 5,5m (H1 na rysunku). Przy takim ustawieniu szerokość grzania promiennika będzie wynosiła około 6m (A na rysunku), a odległość grzania około 6m (B na rysunku).
- promiennik zamontowany pod stropem - minimalna wysokość na której należy zamontować promiennik TOP HEAT PDS 6 to 3,5m, natomiast maksymalna wysokość to 5,5m (H2 na rysunku). Przy takim ustawieniu szerokość grzania promiennika będzie wynosiła około 8m (D na rysunku), a odległość grzania około 7,5m (C na rysunku).
UWAGA!
Dane rzeczywiste od tych podanych powyżej mogą się nieco różnić w zależności od rodzaju pomieszczenia, w którym będzie zainstalowany promiennik.
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 49 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 88 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 98 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- I. Importer, zwany w dalszych postanowieniach Warunków Gwarancji Dostawcą, udziela 36 - miesięcznej gwarancji na zakupiony promiennik gazowy (urządzenie).
- II. Gwarancja obowiązuje pod warunkiem montażu i instalacji urządzenia przez wykwalifikowany personel techniczny, potwierdzony dokumentem, zgodnie z warunkami i zasadami określonymi w instrukcji oraz, normami obowiązującymi w kraju instalacji.
- III. Podstawę gwarancji stanowi faktura zakupu wraz z wypełnioną i podbitą pieczątką sprzedawcy kartą gwarancyjną. Okres gwarancji biegnie jest od daty sprzedaży. Data sprzedaży jest równoznaczna z datą umieszczoną na karcie gwarancyjnej.
- IV. Gwarancja obejmuje jedynie oryginalne części urządzenia, stanowiące część zakupionego produktu. Gwarancja nie obejmuje części dostarczonych nabywcy przez osoby trzecie.
- V. Gwarancja obejmuje nieodpłatną wymianę części z wadą fabryczną na nowe i nieodpłatną naprawę powstałych uszkodzeń lub awarii urządzenia na zasadzie Ex- Works siedziba Dostawcy w Stojowicach.
- VI. Zgłoszenia Dostawcy wykrycia wady, uszkodzenia lub awarii urządzenia należy dokonać najpóźniej w terminie 1 miesiąca od dnia ich wykrycia. W przypadku niedochowania powyższego terminu Dostawca nie podnosi odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji.
- VII. Zgłoszenia wady, uszkodzenia lub awarii urządzenia należy dokonać osobiście w biurze Dostawcy, na adres mailowy, lub telefonicznie.
- VIII. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub awarii urządzenia wynikających z niedbalstwa użytkownika lub osób przez niego zatrudnionych na jakiejkolwiek podstawie prawnej, nieprawidłowego ustawienia, niewłaściwego użytkowania, wypadków losowych, samowolnych zmian dokonanych w pracy urządzenia poprzez wymianę części i inne przeróbki promiennika bez wiedzy Dostawcy i zatwierdzenia możliwości ich dokonania.
- IX. Prawidłowe działanie urządzenia zależy od prawidłowego obchodzenia się z promiennikiem, zgodnie z warunkami i zasadami określonymi w instrukcji, właściwym montażem, instalacją a także poprawnym uruchomieniem promiennika. Niezastosowanie się do tych zasad i warunków skutkować będzie wyłączeniem odpowiedzialności Dostawcy z tytułu gwarancji.
- X. Dostawca ani Producent urządzenia nie ponoszą odpowiedzialności za szkody materialne lub niematerialne, wynikające z niezastosowania się użytkownika urządzenia lub osób przez niego zatrudnionych na jakiejkolwiek podstawie prawnej do warunków i zasad użytkowania, montażu, instalacji, uruchomienia i konserwacji urządzenia, określonych w niniejszej instrukcji.
- XI. W przypadku niewłaściwego użytkowania urządzenia, niezgodnego z warunkami i zasadami określonymi w instrukcji, odpowiedzialność i zobowiązania Dostawcy z tytułu udzielonej na urządzenie gwarancji jest wyłączona.
- XII. Wszelkie spory mogące powstać w związku z udzielaną gwarancją rozstrzygane będą przez sąd powszechny ze względu na siedzibę Dostawcy.
- XIII. Koszt dostawy urządzenia do Dostawcy na naprawę gwarancyjną ponosi Kupujący.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?