Marka: Konner & Sohnen Model: KS8TKE52/35 Typ: Łuparka
cena katalogowa
€ 877
€ 826
0 zł rabatu za przedpłatę
Cena obowiązuje z kodem PROMO24K. Cena bez kodu to € 830.
Dostawa: za darmo
Zwrot: w ciągu 50 dni (też dla firm)
Gwarancja: 2 lata, door-to-door, opcjonalnie 4 lata
Płatność online: za darmo
Opinie: już 12.763 pozytywnych opinii o klimasklep.pl
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
  • Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
  • W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
  • Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Konner & Sohnen. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
łuparka
rodzaj
kinetyczna
orientacja
pozioma
siła nacisku
do 8 t
maks. średnica łupanego drewna
do 350 mm
maks. długość łupanego drewna
do 520 mm
wyposażenie
koła, pokrywa zabezpieczająca, stół odbiorczy na polana
silnik
marka silnika
Könner & Söhnen
model
KS ECO 2100
typ
elektryczny
źródło danych
moc
2 kW, 2,72 KM
paliwo
prąd
elektryczne
napięcie
230 V
częstotliwość
50 Hz
fizyczne
szerokość
34,0 cm
głębokość
127,0 cm
wysokość
78,0 cm
waga
110 kg
waga w opakowaniu
130 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

Łuparka Könner & Söhnen KS 8TKE 52/35

<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" width="14" height="14" fill="currentColor" class="main-menu-svg bi bi-gift" viewBox="0 0 16 16">
  <path d="M3 2.5a2.5 2.5 0 0 1 5 0 2.5 2.5 0 0 1 5 0v.006c0 .07 0 .27-.038.494H15a1 1 0 0 1 1 1v2a1 1 0 0 1-1 1v7.5a1.5 1.5 0 0 1-1.5 1.5h-11A1.5 1.5 0 0 1 1 14.5V7a1 1 0 0 1-1-1V4a1 1 0 0 1 1-1h2.038A3 3 0 0 1 3 2.506zm1.068.5H7v-.5a1.5 1.5 0 1 0-3 0c0 .085.002.274.045.43zM9 3h2.932l.023-.07c.043-.156.045-.345.045-.43a1.5 1.5 0 0 0-3 0zM1 4v2h6V4zm8 0v2h6V4zm5 3H9v8h4.5a.5.5 0 0 0 .5-.5zm-7 8V7H2v7.5a.5.5 0 0 0 .5.5z"/>
</svg>Prezenty
Kupując ten produkt otrzymasz
bilet lub e-kartę podarunkową o wartości 20zł
Po zakupie poinformuj nas o wyborze upominku wypełniając formularz: prezentyzaopinie.pl/sklep.

Marka Könner & Söhnen

Könner & Söhnen to marka wywodząca się z Niemiec, której najważniejszym celem jest kultywowanie ''tradycji niemieckiej jakości". Firma aktywnie się rozwija i rozrasta. Ma wieloletnie doświadczenie w produkcji generatorów i maszyn ogrodniczych. Produkty Könner & Söhnen są stosowane zarówno w życiu codziennym, jak i w różnych rodzajach działalności gospodarczej. Dotrzymując kroku postępowi technologicznemu, firma stale aktualizuje swoją ofertę i wprowadza nowe rozwiązania, dzięki którym maszyny są jeszcze bardziej niezawodne, bardziej przyjazne dla środowiska i ekonomiczne w użyciu.

Zalety łuparki Könner & Söhnen KS 8TKE 52/35

  • niezawodny silnik elektryczny
  • napęd kinetyczny
  • masywna konstrukcja
  • wysoka prędkość
  • pozioma pozycja robocza
  • siła nacisku 8 ton
  • max średnica drewna 35cm
  • wyłącznik awaryjny
  • tasak ze stali hartowanej
  • miedziane uzwojenie silnika
  • oburęczny system sterowania
  • długotrwała praca  w trybie intensywnym
  • klatka ochronna
  • stół odbiorczy na polana
  • kółka ułatwiające transport

Elektryczna łuparka Könner & Söhnen KS 8TKE 52/35

Elektryczna łuparka do drewna Könner & Söhnen KS 8TKE 52/35 to idealna maszyna do przygotowania drewna na opał. Doskonała do obróbki drewna i przekształcania go w drewno opałowe przy minimalnym wysiłku i zachowaniu bezpieczeństwa użytkowania. Jest przystosowana do pracy w trudnych warunkach. Model KS 8TKE 52/35 to łuparka typu kinetycznego, charakteryzująca sie cichą i szybką pracą. Umożliwia ona bardzo szybkie i sprawne rozłupywanie kloców drewna. Pracując w pozycji poziomej ma większą stabilność i zmniejszony poziom odrzutu wibracyjnego dzięki dużej powierzchni podstawy. Ze względu na niską lokalizację, klina nie ma potrzeby podnoszenia kłód wysoko w celu rozłupania.

Łuparka kinetyczna Könner & Söhnen KS 8TKE 52/35 z łatwością radzi sobie z kłodami o średnicy do 35 cm i długości do 52 cm. Wyposażona jest w mocny i niezawodny silnik elektryczny, który pracuje bez emisji szkodliwych gazów nie zanieczyszczając środowiska. Dzięki mocy silnika 2000W urządzenie generuje siłę nacisku do 8 ton. Maszyna przystosowana jest do długotrwałej pracy bez przerwy w trybie intensywnym. Tasak wykonany jest z hartowanej stali przyspawanej do ramy, która wytrzymuje duże obciążenia i jest w stanie rozłupać każdy rodzaj kłody, zarówno suche, jak i mokre. Łuparka zapewnia bezpieczne i komfortowe użytkowanie dzięki oburęcznemu systemowi sterowania, klatce ochronnej, stołu odbiorczemu na polana oraz wyłącznikowi awaryjnemu, który pozwala na pilne wyłączenie urządzenia w nieprzewidzianych sytuacjach. Do wyposażenia maszyny należą kółka ułatwiające transport, sterowanie i poruszanie się nawet po nierównej powierzchni lub pokrytej kruszonym kamieniem.

Przykładowe zastosowania łuparki Könner & Söhnen KS 8TKE 52/35

Łuparka do drewna Könner & Söhnen KS 8TKE 52/35 służy do rozłupywania drewna pociętego w klocki i przeznaczonego do spalania w kominkach lub piecach. Łuparka świetnie sprawdzi się również podczas porządkowania ogrodu. Dzięki maszynie nie trzeba tracić wiele czasu i siły jak przy użyciu tradycyjnej siekiery.

Zawartość opakowania

  • elektryczna łuparka Könner & Söhnen KS 8TKE 52/35
  • klatka ochronna
  • stół odbiorczy na polana
  • okulary poliwęglanowe
  • rękawiczki
  • faktura - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi

*gwarancja Konner & Sohnen
Okres gwarancji urządzeń Könner & Söhnen wynosi:
  • 24 miesiące dla osób prywatnych
  • 12 miesiące dla przedsiębiorstw

Stosowanie benzyny bezołowiowej Pb95 E10 w silnikach spalinowych

Od 1 stycznia 2024 roku na stacjach benzynowych w Polsce benzyna bezołowiowa Pb95 sprzedawana jest z oznaczeniem E10. Zawiera ona do 10% bioetanolu, czyli alkoholu etylowego uzyskiwanego z biomasy lub biodegradowalnej części odpadów. Do 31 grudnia 2023 roku benzyna Pb95 dostępna była z oznaczeniem E5 i zawierała odpowiednio do 5% bioetanolu.

Stosowanie benzyny Pb95 E10 w silnikach spalinowych nie ma wpływu na samą pracę silnika i moc jednostek. Może natomiast delikatnie wzrosnąć spalanie (o około 2%).

Należy jednak mieć na uwadze, że benzyna E10 ma mniejszą stabilność i trwałość, a paliwa z większą domieszką alkoholu łatwiej wchłaniają wodę. Skutkiem długotrwałego przetrzymywania benzyny E10 w zbiorniku paliwa lub gaźniku może być powstawanie osadu lub korozji, która może powodować niedrożności i zatykać wrażliwe elementy. W konsekwencji rozruch silnika może być utrudniony lub uniemożliwiony. Producent silników benzynowych Honda zaleca, aby w urządzeniach, które nie będą używanie przez dłużej niż miesiąc opróżnić zbiornik i gaźnik z resztek paliwa.

Aby zwiększyć stabilność i trwałość benzyny można stosować dodatki do benzyny, tzw. uszlachetniacze zgodnie z zaleceniami producenta silnika spalinowego.

Benzyna bezołowiowa Pb98 o większej liczbie oktanowej nadal jest sprzedawana w Polsce z oznaczeniem E5 i zawiera odpowiednio do 5% bioetanolu.


Akcesoria
Do pobrania
Konner & Sohnen KS8TKE52/35 - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): € 0
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): € 126

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi € 102.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata / 1 rok* (szczegóły na końcu opisu produktu)
gwarancja door-to-door - koszt transportu ponosi producent

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
€ 205
€ 8/m-c
€ 122
€ 10/m-c
€ 0
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowane jest na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną produktu.



Treść gwarancji
  • WARUNKI GWARANCJI:
  • • Na zasadach oraz w zakresie przewidzianych w niniejszych Warunkach Gwarancji, Gwarant udziela gwarancji prawidłowego działania sprzętu, używanego przez Konsumenta albo Przedsiębiorcę, zgodnie tylko z jego przeznaczeniem i zasadami użytkowania określonymi w instrukcji obsługi po dacie nabycia oraz zobowiązuje się do usunięcia wad fizycznych, wynikających z przyczyn tkwiących w sprzęcie, które zostaną ujawnione i zostaną zgłoszone przed upływem terminu gwarancji.
  • • W rozumieniu niniejszych Warunków Gwarancji, Konsument jest osobą fizyczną, która nabyła urządzenie w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorcą uważa się za osobę fizyczną, prawną lub za organizacyjną jednostkę, która prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową. W przypadku sprzedaży urządzenia na fakturę VAT i/lub wpisania w Kartę Gwarancyjną danych przedsiębiorstwa, uważa się, że Uprawniony z Gwarancji wykorzystuje urządzenie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
  • • Gwarant udziela wyłącznie gwarancji Konsumentowi albo Przedsiębiorcy na sprzęt kupiony na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  • • Gwarant ponosi odpowiedzialność jedynie za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w urządzeniu.
  • • Termin gwarancji na sprzęt, z wyłączeniem gwarancji na akumulator, przy zakupie na paragon wynosi dwadzieścia cztery miesiące od daty sprzedaży towaru przy użytkowaniu domowym, a przy zakupie na fakturę VAT albo w celu związanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową wynosi dwanaście miesięcy od daty sprzedaży towaru, co jest potwierdzone wpisem i pieczątką sprzedawcy w Karcie Gwarancyjnej. Termin gwarancji akumulatora objęty jest gwarancją na okres trzech miesięcy od daty sprzedaży towaru.
  • • Podstawą skorzystania z uprawnień z gwarancji jest: przedłożenie ważnej Karty Gwarancyjnej, zawierającej dane Kupującego (dane indentyfikacyjne przedsiębiorstwa lub dane osobowe Konsumenta), nazwę i model/typ urządzenia oraz jego numer seryjny (numer silnika), datę sprzedaży i pieczęć Sprzedawcy wraz z dowodem zakupu (paragonem albo fakturą VAT) oraz z czytelnym podpisem Kupującego, potwierdzającym zapoznanie się i wyrażenie zgody na warunki Gwarancji. Karta Gwarancyjna bez powyższych danych, jak również w przypadku nieczytelnych zapisów lub poprawek zatwierdzonych pieczęcią sprzedającego jest nieważna i nie jest dokumentem upoważniającym do wykonania Napraw Gwarancyjnych przez Gwaranta.
  • • Duplikat Karty Gwarancyjnej może być wydany na pisemną prośbę po przedstawieniu przez użytkownika dowodu zakupu – paragonu albo Faktury VAT.
  • • Wystąpienie wady fizycznej sprzętu należy zgłosić niezwłocznie, ale nie później niż 3 dni po wykryciu usterki, poprzez przesłanie drogą mailową wypełnionego formularza reklamacyjnego, zamieszczonego na stronie internetowej Gwaranta lub pocztą tradycyjną na adres siedziby firmy. Zgłoszenie wystąpienia wady fizycznej sprzętu można dokonać również w miejscu zakupu sprzętu.
  • • Gwarant pokrywa koszty związane z transportem towaru do serwisu oraz po naprawie sprzętu do Konsumenta albo Przedsiębiorcy lub miejsca odbioru wskazanego przez nich w przypadku uznania przez serwis wskazany przez Gwaranta, że uszkodzenie podlega naprawie Gwarancyjnej.
  • • W przypadku braku podstaw do uwzględnienia dokonanego zgłoszenia na podstawie Gwarancji (w szczególności z uwagi na: niestwierdzenie wady, zaistnienie przypadku nie objętego Gwarancją, upływu terminu Gwarancji, wygaśnięcie Gwarancji) Gwarant poinformuje zgłaszającego o nieuwzględnieniu zgłoszenia oraz uzasadni swoje stanowisko i obciąży Konsumenta lub Przedsiębiorcę kosztami związanymi z transportem oraz weryfikacją sprzętu przez serwis wskazany przez Gwaranta.
  • • W przypadku wystąpienia wady fizycznej sprzętu objętego Gwarancją oraz jej zgłoszenia przed upływem terminu Gwarancji – Gwarant dokona bezpłatnej naprawy sprzętu lub jego części, po uprzednim dokonaniu jego weryfikacji przez Serwis. Jeżeli wady nie można usunąć lub koszty związane z naprawą są niewspółmierne do wartości sprzętu lub naprawa jest szczególnie utrudniona, wówczas Gwarant dokonana wymiany sprzętu lub zwrotu kwoty zapłaconej za zakup.
  • • Gwarant przystąpi do naprawy gwarancyjnej w terminie 14 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu wraz z Kartą Gwarancyjną i dowodem zakupu (paragon lub faktura). W uzasadnionych szczególnych przypadkach z uwagi na konieczność sprowadzenia odpowiednich części lub niestandardowej naprawy sprzętu termin naprawy może ulec wydłużeniu do czasu wykonania naprawy. Gwarant poinformuje Konsumenta lub Przedsiębiorcę o wydłużeniu terminu naprawy gwarancyjnej w terminie 14 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu, wskazując nowy termin naprawy.
  • • Serwis gwarancyjny może być wykonywany tylko w punktach serwisowych, wskazanych przez Gwaranta.
  • • Sprzęt powinien zostać dostarczony do punktu serwisowego kompletny wraz z załączoną Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • GWARANCJA NIE OBEJMUJE:
  • • Wady lub uszkodzenia sprzętu w przypadkach:
  • - gdy użytkownik nie przestrzegał przepisów lub zaleceń z instrukcji obsługi;
  • - wynikłych z uszkodzeń mechanicznych, termicznych np. wysoka lub niska temperatura, chemicznych oraz powstałych w wyniku sił zewnętrznych
  • - wyładowania atmosferyczne, skoki napięcia oraz powstałych na skutek nienależytego przewożenia, przechowywania, np. korozja lub konserwacji czy też klęsk żywiołowych. Jak też wad powstałych na skutek eksploatacji sprzętu w warunkach stałego zawilgocenia, zalania oraz czynników naturalnych np. brud, kurz;
  • - które powstały w wyniku nieprawidłowego podłączenia przez osoby nie posiadające uprawnień elektrycznych;
  • - powstałych w wyniku używania w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem lub na skutek nieuważnego lub nieodpowiedniego obchodzenia się ze sprzętem;
  • - powstałych w przypadku uszkodzeń z powodu naturalnego zużycia, w wyniku nadmiernego lub długotrwałego użytkowania;
  • - powstałych wskutek zanieczyszczenia, które dostało się do silnika poprzez uszkodzony filtr powietrza, a w przypadku prądnicy przez otwory wentylacyjne,
  • - powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, smarów, olejów itp.
  • - wynikłych z zaniechania przez użytkownika czynności konserwacyjnych przewidzianych w instrukcji obsługi;
  • • Sprzętu gdy brakuje na nim oznakowania, np. tabliczki znamionowej, numerów seryjnych, naklejek lub zostały one uszkodzone lub zamienione;
  • • Sprzętu jeśli jego prawidłowa praca może być przywrócona w wyniku oczyszczenia z kurzu i zanieczyszczeń, odpowiedniej konfiguracji, konserwacji, wymiany oleju;
  • • Części uszkodzonych na skutek nadmiernej eksploatacji sprzętu;
  • • W przypadku obecności na kablach elektrycznych lub gniazdkach oznak mechanicznego lub termicznego uszkodzenia;
  • • Na skutek uszkodzeń sprzętu powstałych poprzez podłączenia uszkodzonych lub przewymiarowanych odbiorników elektrycznych;
  • • W przypadku obecności wewnątrz sprzętu obcych płynów, przedmiotów, opiłków, piachu, zanieczyszczeń itp.;
  • • Sprzętu zalanego niezgodnymi z instrukcją obsługi płynami eksploatacyjnymi – paliwem lub olejem lub przy użytkowaniu z nieodpowiednią ilością czy jakością oleju i paliwa. Poziom oleju należy sprawdzać przy każdym uruchomieniu.
  • • W przypadku uszkodzeń spowodowanych wewnętrznym lub zewnętrznym zanieczyszczeniem, takim jak zanieczyszczenia paliwa lub układu smarowania lub systemu chłodzenia;
  • • W przypadku wykrycia usterek, których przyczyną są niestabilności pracy sieci elektrycznej użytkownika;
  • • W przypadku wykrycia uszkodzeń, powstałych w wyniku przeciążenia urządzenia. Objawami przeciążenia są stopienia lub zmiana koloru części w wyniku oddziaływania wysokiej temperatury, uszkodzenia na powierzchniach cylindrów lub tłoków, zniszczenie pierścieni tłokowych, przytarcia lub zatarcia panewek;
  • • W przypadku braku możliwości wykrycia, zdiagnozowania oraz sprawdzenia uszkodzenia;
  • • W przypadku wystąpienia uszkodzeń w dwóch lub więcej częściach sprzętu po weryfikacji przez punkt serwisowy wskazany przez Gwaranta
  • • Uszkodzenia automatycznego regulatora napięcia produktu z powodu niedbalstwa i nieprzestrzegania zasad użytkowania;
  • • Uszkodzenia części i akcesoriów, podlegających szybkiemu zużyciu (świece zapłonowe, frezy, wtryskiwacze, koła pasowe, filtry i elementy zabezpieczające, akumulatory, wyłączniki termiczne, dodatkowe akcesoria, paski, elementy gumowe i gumowo-metalowe, szczotki, uszczelki noże, sprężyny szczepienia, osie, ręczne rozruszniki, smary, oleje i płyn chłodniczy itp.);
  • • Konserwacji (czyszczenie, smarowanie, mycie), montażu i regulacji;
  • • Jeśli sprzęt był rozkręcany, samodzielnie naprawiany, wprowadzone zostały zmiany w konstrukcji etc.;
  • • Jeśli po wykryciu uszkodzenia eksploatacja nie została zatrzymana i produkt był nadal wykorzystywany.
  • • Gwarant w żadnych okolicznościach nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne koszty związane z montażem i demontażem produktu.
  • • Dowód zakupu oraz dana Karta Gwarancyjna w żadnych okolicznościach nie daje prawa do odszkodowania wydatków związanych z wykorzystaniem lub niemożliwością wykorzystania zakupionego produktu.
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
1 wszystkich opinii
5
1 (1 wszystkich)
4
0 (0 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od klimasklep.pl o KS8TKE52/35
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi