Sprawdź: Klimatyzery przenośne Hitexa
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzery przenośne
powierzchnia do 150 m² |
przepływ powietrza 18000 m³/h |
prędkości wentylatora 10 |
zużycie wody 50 l/h |
źródło danych |
funkcje panel sterowania |
poziom hałasu 76 dB(A) |
napięcie 220 - 240 V |
częstotliwość 50 Hz |
natężenie 5,6 A |
pobór mocy 1100 W |
szerokość 117,0 cm |
głębokość 117,0 cm |
wysokość 195,0 cm |
waga 95 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- bardzo wydajne chłodzenie
- usuwanie zanieczyszczeń z powietrza
- dzięki zastosowaniu wody do chłodzenia w 100% ekologiczny
- niskie zużycie energii
- nie wymaga specjalistycznego montażu
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 369 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 738 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- Gwarancja Produktu
- 1. Gwarant gwarantuje niniejszym sprawne działanie produktu wskazanego w Karcie Gwarancyjnej (dalej „Produkt”) zgodnie z warunkami techniczno‐eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi. Uprawnionym do korzystania z gwarancji jest nabywca wskazany w Karcie Gwarancyjnej (dalej „Nabywca”).
- 2. Wszelkie obowiązki Gwaranta wynikające z niniejszej gwarancji realizować będzie podmiot wskazany w Karcie Gwarancyjnej (dalej „Serwis Autoryzowany”). Serwis Autoryzowany dokonuje również montażu i uruchomienia Produktu.
- 3. Z zastrzeżeniem postanowień niniejszej gwarancji, zakres niniejszej gwarancji obejmuje bezpłatne dostarczenie części zamiennych oraz wykonanie koniecznych napraw Produktu.
- 4. Uprawnienia z gwarancji przysługują Nabywcy przez okres 24 miesięcy od daty uruchomienia Produktu, lecz nie dłużej niż 36 miesięcy od daty sprzedaży Produktu, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. W przypadku niewykonania Przeglądów Gwarancyjnych okres niniejszej gwarancji ulega skróceniu do 12 miesięcy od daty uruchomienia Produktu.
- 5. Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie Produkt, w związku z tym nie dotyczy instalacji wodnej, instalacji odprowadzenia wody, instalacji zasilania i sterowania wykonywanych przez firmę instalacyjną.
- 6. Nabywca zobowiązany jest do dbania o należyte wypełnianie Karty gwarancyjnej, w szczególności odpowiedzialny jest za dopilnowanie dokonywania prawidłowych i dokładnych wpisów. W przypadku naruszenia tego obowiązku przez Nabywcę niniejsza gwarancja traci ważność.
- Zakres gwarancji
- 1. Niniejszą gwarancja objęte są wady i awarie Produktu spowodowane wadliwymi częściami i/lub wadami produkcyjnymi.
- 2. Warunkiem realizacji uprawnień z niniejszej gwarancji jest przedstawienie przez Nabywcę łącznie:
- ‐ prawidłowo wypełnionej Karty gwarancyjnej,
- - ważnego paragonu/faktury zakupu z datą sprzedaży zgodną z datą w Karcie gwarancyjnej,
- - prawidłowo wypełnionego Rejestru przeglądów gwarancyjnych
- - zgłoszenia serwisowego z precyzyjnym opisem wady lub awarii.
- 3. Awarie i wady produktu ujawnione w okresie trwania niniejszej gwarancji będą usuwane przez Serwis Autoryzowany bezpłatnie. Termin naprawy będzie możliwie najkrótszy, od daty uznania zgłoszenia serwisowego Nabywcy, z zastrzeżeniem że naprawa może ulec przedłużeniu, o ile będzie to niezbędne z uwagi na konieczność sprowadzenia części zamiennych lub charakter wady czy awarii Produktu. Decyzja w zakresie uznania zgłoszenia serwisowego jest ostateczna.
- 4. Naprawa Produktu zainstalowanego na stałe w miejscu użytkowania wskazanym przez Nabywcę jest dokonywana w tym miejscu, w czasie uzgodnionym przez Nabywcę i Serwis Autoryzowany. Jeśli naprawa w miejscu użytkowania nie jest możliwa Serwis Autoryzowany zobowiązany jest do demontażu Produktu oraz naprawy w warsztacie serwisowym, a następnie do ponownego zainstalowania naprawionego produktu w miejscu użytkowania.
- 5. Naprawy gwarancyjne nie obejmują czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których wykonania zobowiązany jest Nabywca we własnym zakresie i na własny koszt, jak również czynności objętych odpłatnymi przeglądami gwarancyjnymi.
- 6. Wszelkie wadliwe części lub produkty, które zostały wymienione (w okresie gwarancji) stają się własnością Gwaranta.
- Przeglądy gwarancyjne
- 1. Warunkiem realizacji uprawnień gwarancyjnych Nabywcy jest dokonanie co najmniej jednego przeglądu gwarancyjnego w ciągu każdego roku obowiązywania niniejszej gwarancji. Przeglądy gwarancyjne mogą być wykonane wyłącznie przez Serwis Autoryzowany.
- 2. W przypadku braku odmiennych ustaleń w tym zakresie przeglądy gwarancyjne są odpłatne.
- 3. Wykonanie przeglądu powinno być potwierdzone wpisem do Karty gwarancyjnej.
- Wyłączenie odpowiedzialności gwaranta
- 1. Zakres niniejszej gwarancji nie obejmuje:
- - wadliwego działania lub uszkodzenia spowodowanego niewłaściwym użytkowaniem Produktu, w szczególności niedbałością użytkownika lub stosowaniem i użytkowaniem Produktu niezgodnie z instrukcją obsługi albo przepisami bezpieczeństwa,
- - instalacji wodnej, instalacji odpływu wody oraz instalacji zasilania i sterowania elektrycznego,
- - mechanicznego i termicznego uszkodzenia Produktu spowodowanego niewłaściwym użytkowaniem, niezgodnym z zaleceniami instrukcji obsługi, [w wyniku niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi,]
- - uszkodzenia Produktu w wyniku niewłaściwej instalacji zasilania energetycznego i jej zakłóceń, występujących w miejscu użytkowania Produktu,
- - wadliwego działania lub uszkodzenia Produktu wynikłego na skutek pożaru, powodzi, uderzenia pioruna czy innych klęsk żywiołowych oraz zdarzeń losowych nie mających związku z działaniem Produktu, nieprzewidzianych wypadków korozji, nieprawidłowego napięcia zasilającego, normalnego zużycia eksploatacyjnego czy też wojny, niepokojów społecznych i innych czynników zewnętrznych,
- - wad lub awarii wynikających z normalnego zużycia eksploatacyjnego części i urządzeń wchodzących w skład Produktu.
- 2. Nabywcy nie przysługują uprawnienia z tytułu niniejszej gwarancji, jeżeli:
- - karta gwarancyjna jest wypełniona nieprawidłowo, jest zamazana lub zniszczona,
- - nie dokonano przeglądów gwarancyjnych,
- - dokonano montażu i rozruchu Produktu przez nieautoryzowany zakład instalacyjny,
- - wykonano naprawy, przeróbki lub zmiany Produktu przez osoby nieupoważnione,
- 3. Za wady wynikłe z nieprawidłowego montażu przez Serwis Autoryzowany, niezgodnego z zaleceniami producenta określonymi w Instrukcji Montażu, odpowiedzialność ponosi wyłącznie Serwis Autoryzowany.
- 4. Zarówno Gwarant jak i Serwis Autoryzowany nie ponoszą odpowiedzialności za uszkodzenia miejsca użytkowania Produktu spowodowane nieprawidłową eksploatacją, samowolną modyfikacją Produktu lub brakiem przeglądów gwarancyjnych.
- 5. Nabywcy nie przysługuje prawo do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z wadą lub awarią Produktu.
- 6. Gwarancja nie obejmuje przypadków, w których nie stwierdzono wady Produktu w trakcie wizyty serwisu.
- Uwaga: Do wykonania wpisów w Karcie gwarancyjnej, Rejestrze przeglądów gwarancyjnych i Rejestrze napraw upoważniony jest wyłącznie Sprzedawca oraz pracownik Serwisu Autoryzowanego z wyjątkiem podpisów Nabywcy akceptujących warunki gwarancji i przyjęcie Produktu do eksploatacji.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?