Sprawdź: Sterowniki nawadniania Gardena
Sprawdź: Wszystkie Sterowniki nawadniania
stan nowy |
marka |
model |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- Wygodne automatyczne nawadnianie - zasilane akumulatorem: 1285 - Gardena zawór do nawadniania 9 V Bluetooth? nawadnia ogród wygodnie i niezawodnie, nawet kiedy nie ma Cię w domu. Zyskujesz więcej wolnego czasu, bujny, zielony trawnik oraz piękne, zdrowe rośliny.
- Proste podłączanie i konfiguracja za pośrednictwem aplikacji Gardena Bluetooth?: 1285 - Darmowa aplikacja Gardena Bluetooth? dla systemów iOS i Android zmienia Twój smartfon czy tablet w pilota zdalnego sterowania, za pomocą którego urządzeniem można wygodnie sterować i programować krok po kroku (wymaga systemu iOS 12.X, Android 5.0, Bluetooth? Low Energy 4.0 lub nowszych).
- Urządzenie sterujące wyposażone w Bluetooth?, z wieloma praktycznymi funkcjami do automatycznego nawadniania: 1285 - Za pośrednictwem aplikacji Gardena Bluetooth? zaprogramować można do 6 automatycznych planów nawadniania. Można tu ustawić start, czas trwania i dni tygodnia, w których odbywać się będzie nawadnianie. Dodatkowo nawadnianie można rozpocząć lub przerwać w dowolnym momencie przez naciśnięcie przycisku. Dostępny oddzielnie czujnik wilgotności gleby pozwala oszczędzać wodę w przypadku, gdy ziemia jest wystarczająco wilgotna i nie wymaga dalszego nawadniania.
- Zawór 1? zasilany baterią: 1285 - Zawór do nawadniania 9 V wyposażono w dźwignię kontrolną umożliwiającą automatyczną pracę lub zamykanie ręczne. Dzięki gwintowi wewnętrznemu 1? zawór może zostać łatwo zamontowany na rurze lub, co jest jeszcze bardziej praktyczne, w Gardena skrzynce na zawory.
- Sterowany bezprzewodowo: 1285 - Element sterujący, programowany za pośrednictwem aplikacji, i zawór do nawadniania nie wymagają połączenia przewodem. Dzięki baterii alkalicznej 9 V (niedołączona), zapewniającej około roku pracy, zawór jest prosty w obsłudze i wszechstronny.
- 2 lata dla osób prywatnych
- 1 rok dla przedsiębiorstw
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 24 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 44 zł
- Paczkomat InPost ubezpieczona (przedpłata): 15 zł
- Paczkomat InPost ubezpieczona (pobraniowa): 35 zł
- Orlen Paczka ubezpieczona (przedpłata):
19 zł15 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 49 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- Gardena Manufacturing GmbH udziela na nowe oryginalne produkty i części zamienne GARDENA dwuletniej gwarancji pod warunkiem, że zostały one zakupione w obrocie konsumenckim i są wykorzystywane tylko do użytku prywatnego. Na produkty zakupione w obrocie profesjonalnym i wykorzystywane do prowadzenia działalności gospodarczej okres gwarancji wynosi jeden rok. Okres gwarancji liczony jest od dnia zakupu towaru.
- W przypadku niektórych produktów, zakupionych w obrocie konsumenckim i wykorzystywanych do użytku prywatnego gwarancja może być dłuższa, informacje nt. przedłużonej gwarancji podane są na opakowaniu, w instrukcji obsługi lub na stronie internetowej przy produkcie.
- • Wszystkie nowe narzędzia do ogrodu combisystem, małe narzędzia i narzędzia ręczne do cięcia (sekatory, nożyce do gałęzi i do żywopłotu, nożyce do trawy) zakupione po 01/06/2005 jako produkty nowe, mają gwarancję obejmującą 25 lat od daty zakupu.
- • Wybrane narzędzia z serii Original GARDENA System zakupione po 01/01/2018 jako produkty nowe, mają gwarancję obejmującą 5 lat od daty zakupu.
- Warunki przedłużonej gwarancji produktu określone są na jego opakowaniu, w którym jest ono sprzedawane, w instrukcji obsługi lub na stronie internetowej GARDENA.
- Gwarancja obejmuje wszelkie istotne usterki produktu, w przypadku których można dowieść, że spowodowane są wadą materiałową lub produkcyjną.
- W ramach gwarancji zapewniane jest w pełni funkcjonalne urządzenie zastępcze lub naprawa na nasz koszt w terminie nie przekraczającym 30 dni kalendarzowych wadliwego urządzenia. Zastrzegamy sobie prawo do wyboru jednej z powyższych opcji. Spełnione muszą być poniższe warunki:
- • Urządzenie było użytkowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami podanymi w instrukcji obsługi.
- • Ani nabywca ani inna nieuprawniona przez nas osoba nie podjęła próby otwarcia ani naprawy urządzenia.
- • Do obsługi urządzenia wykorzystano jedynie oryginalne części zamienne i eksploatacyjne GARDENA.
- • Okazanie dowodu zakupu.
- Typowe zużycie części i elementów (np: ostrzy, elementów mocujących ostrza, turbin, żarówek, pasków klinowych/zębatych, wirników, filtrów powietrza, świec zapłonowych), odbarwienia oraz części ulegające zużyciu nie podlegają gwarancji.
- Niniejsza gwarancja producenta ogranicza się do wymiany i naprawy produktu na warunkach opisanych powyżej. Gwarancja producenta nie uprawnia użytkownika do wysuwania innych roszczeń wobec nas jako producenta, na przykład roszczeń odszkodowawczych. Niniejsza gwarancja producenta nie ogranicza ustawowych oraz umownych praw i roszczeń nabywcy względem sprzedawcy.
- W razie reklamacji w ramach gwarancji, należy przekazać wadliwy produkt wraz z kopią dowodu zakupu oraz opisem usterki do jednego z autoryzowanych serwisów Husqvarna lub Gardena.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?