Gwarancja: 3 lata, opcjonalnie 5 lat
Płatność online: za darmo
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
stan nowy |
marka |
linia |
model |
typ naścienny, wolnostojący |
rodzaj konwektor |
grzejnik promiennikowy |
moc grzewcza do 0,75 kW, 0,7 kW |
do 30 m² |
regulacja temperatury od 0 do +40 °C [temperatura] |
regulacja maks. temperatury grzejnika od +60 do +120 °C [temperatura] |
sterowanie Wi-Fi |
timer nie |
kolor biały |
stopień ochrony IP 44 |
źródło danych |
wbudowany termostat tak |
regulator zewnętrzny brak |
zabezpieczenia blokada rodzicielska, czujnik przechyłu, zabezpieczenie przed przegrzaniem |
dodatkowe funkcje wskaźnik zużycia energii |
100 x 6,2 x 36,5 cm |
napięcie 220 - 240 V |
częstotliwość 50 Hz |
pobór mocy do 700 W |
szerokość 100,0 cm |
głębokość 16,5 cm |
wysokość 41,7 cm |
waga 8,9 kg |
waga w opakowaniu 10,9 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Grzejnik Aeno Premium Eco Smart AGH0001S
Marka Aeno
Aeno to światowa marka oferująca urządzenia domowe aż w 26 krajach. Produkty marki oferują zaawansowaną technologię z myślą o inteligentnych funkcjonalnościach, a jakość produktów zapewniają liczne etapy kontroli i testowania. Marka Aeno skupia się na minimalistycznym, funkcjonalnym i wizualnie estetycznym projektowaniu produktów. Wszystkie urządzenia wykonane są z przyjemnych w dotyku i bezpiecznych materiałów. Aeno dba o zrównoważony rozwój i stara się minimalizować swój wpływ na środowisko, zapewniając w 100% ekologiczne opakowania oraz energooszczędne produkty.
Zalety grzejnika Aeno Premium Eco Smart AGH0001S
- ogrzewanie podczerwienią i konwekcyjne
- smukły i wytrzymały panel - tylko 11 mm
- szkło hartowane
- regulacja temperatury
- aplikacja mobilna
- blokada dziecięca
- czujnik przechyłu/upadku
- zabezpieczenie przepięciowe i temperaturowe panelu
- relatywnie niski pobór energii
- możliwość montażu na ścianie i podłodze
- Certyfikaty CE, RED, RoHS, REACH, WEEE, TUV (CE)
Grzejnik Aeno Premium Eco Smart AGH0001S
Grzejnik Premium Eco Smart marki Aeno jest elektrycznym urządzeniem grzewczym, przeznaczonym do podstawowego, uzupełniającego i miejscowego ogrzewania pomieszczeń mieszkalnych, biurowych, lokali użytkowych, hal sportowych oraz obiektów gastronomicznych itp. W grzejnikach Aeno połączono technologię ogrzewania podczerwienią i konwekcyjne podnosząc wydajność urządzenia. Ogrzewanie podczerwienią polega na równomiernym rozprowadzaniu ciepła nie powodując zawirowań powietrza czy wzniecania kurzu. W tej technologii grzejnik działa jak słońce - ogrzewa osoby i przedmioty znajdujące się w pobliżu. Natomiast ogrzewanie konwekcyjne polega na cyrkulacji powietrza, działa szybko i reaguje na zmiany temperatury w pomieszczeniu.
Grzejnik elektryczny Premium Eco Smart AGH0001S jest energooszczędny i przyjazny dla środowiska. Został wykonany z trwałych, naturalnych i ekologicznych materiałów. Podstawę konstrukcji grzejnika stanowią panele ze szkła hartowanego i aluminiowe nóżki/wsporniki. Urządzenie wyróżnia się eleganckim designem, smukłym kształtem i ultra cienkim panelem o grubości 11mm. Sterowanie grzejnikiem odbywa się za pomocą aplikacji Aeno, która pozwala na monitorowanie i dostosowanie temperatury w pomieszczeniu oraz monitorowanie zużycia energii. Ponadto blokada dziecięca, w aplikacji zabezpiecza przed przypadkowym włączeniem/wyłączeniem grzejnika przez dziecko. Urządzenie zabezpieczone jest przed upadkiem czujnikiem przechyłu/upadku, w takiej sytuacji grzejnik wyłączy się automatycznie informując użytkownika o zdarzeniu w aplikacji. Komfort użytkowania zapewnia czujnik temperatury otoczenia umieszczony w kablu zasilającym, który mierzy temperaturę powietrza i zapewnia, że grzejnik dokładnie utrzymuje wymaganą temperaturę. Instalacja i montaż grzejnika jest bardzo prosty. Można go postawić na podłodze używając nóżek lub powiesić na ścianie czy suficie w pionie lub poziomie, wykorzystując wsporniki montażowe, które znajdują się w zestawie.
Przykładowe zastosowania grzejnika Aeno Premium Eco Smart AGH0001S
Grzejnik Aeno Premium Eco Smart AGH0001S dzięki wysokiej wydajności, bezpiecznej technologii i estetyce wykonania ma szerokie zastosowanie. Sprawdzi się w mieszkaniach, salonach usługowych, biurach jak również w obiektach gastronomicznych. Elegancki design doda stylu salonom urody, hotelom i kawiarniom.
Zawartość opakowania
- grzejnik Aeno Premium Eco Smart AGH0001S
- zestaw montażowy
- faktura - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna Aeno
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 30 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 50 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 61 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 5 lat | 4 lata | 36 miesiące |
cena tylko | 269 zł 11 zł/m-c | 159 zł 13 zł/m-c | 0 zł |
- Ogólne warunki gwarancji
- Firma AENO zapewnia ograniczoną gwarancję na wszystkie produkty marki handlowej AENO™. Każdy produkt sprzedany po raz pierwszy użytkownikowi końcowemu ma gwarancję braku wad podzespołów i wad wykonania przy normalnym użytkowaniu, jak określono w podręcznikach użytkownika w okresie gwarancyjnym. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty zakupu towaru.
- Okres gwarancji – okres kalendarzowy, w którym Producent zobowiązuje się do wykonania naprawy gwarancyjnej urządzenia na rzecz użytkownika końcowego.
- Okres gwarancji liczony jest od daty zakupu produktu przez użytkownika końcowego, wskazanej w dokumencie potwierdzającym zakup.
- Dokumentami, potwierdzającymi zakup, są:
- • prawidłowo wypełniony oryginał karty gwarancyjnej w formie papierowej bądź elektronicznej, z prawidłowo i czytelnie wypełnionymi polami „model”, „numer seryjny”, „data sprzedaży”, z pieczątką firmy handlowej, zawierającą jej nazwę;
- • paragon lub inny ustawowo zatwierdzony dokument rozliczeniowy.
- Warunki przeprowadzenia obsługi gwarancyjnej
- • Posiadanie dokumentów potwierdzających zakup (paragon, karta gwarancyjna).
- • Serwis gwarancyjny realizowany jest przez cały okres gwarancji ustalony dla produktu.
- • Okres serwisu gwarancyjnego nie może przekraczać okresu określonego ustawowo lub uzgodnionego przez obie strony podczas przyjęcia do serwisu gwarancyjnego.
- Warunki gwarancji
- Produkty marki AENO objęte są gwarancją w postaci naprawy lub wymiany w zakresie zależnym od kategorii produktu. Gwarancją na wymianę bez konieczności udawania się do centrum serwisowego objęte są następujące kategorie towarów: czajniki elektryczne, elektryczne szczoteczki do zębów, pakowarki próżniowe, parownice, wagi kuchenne oraz grill elektryczny model AEG002.
- Gwarancja ta obejmuje koszty części zamiennych i robocizny niezbędnych do przywrócenia produktu do stanu pełnej funkcjonalności.
- Ograniczenie odpowiedzialności
- Firma AENO zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia w serwisie gwarancyjnym towarów w spornych okolicznościach. Firma AENO ma również prawo do podjęcia ostatecznej decyzji, czy towar kwalifikuje się do serwisu gwarancyjnego.
- Zobowiązania gwarancyjne na urządzenie
- Zobowiązania gwarancyjne producenta na urządzenie nie dotyczą:
- • uszkodzeń mechanicznych, zanieczyszczeń lub stłuczeń powstałych z winy kupującego:
- ○ usterek, wynikających z niewłaściwego użytkowania lub niewłaściwej obsługi;
- ○ uszkodzeń, wynikających z działań osób trzecich lub okoliczności sił wyższych;
- ○ wad technicznych, będących skutkiem zjawisk atmosferycznych lub innych działań zewnętrznych, naruszenia zasad instalacji i/lub przechowywania;
- ○ uszkodzeń, wynikających z przedostania się do wewnątrz urządzenia obcych przedmiotów, płynów, owadów, zwierząt;
- ○ uszkodzeń, spowodowanych czynnikami domowymi, takimi jak wysoka wilgotność, kurz, agresywne środowisko itp.;
- • zwykłego zużycia urządzenia;
- • na wadę urządzenia, spowodowaną pojawieniem się kamienia;
- • części urządzeń zużywających się z upływem czasu: noży i zaostrzonych dyszy robotów kuchennych w przypadku ich awarii; filtrów do odkurzaczy, czajników, ekspresów do kawy; worków do odkurzaczy; szczotek do odkurzacza ze zużytym włosiem; szmat do czyszczenia podłóg; baterii, akumulatorów itp.; a także części, które łatwo pękają: szkła, plastiku, lamp;
- • przypadku uszkodzenia lub braku numeru seryjnego lub plomby fabrycznej;
- • jeśli warunki określone w karcie gwarancyjnej zostaną w jakikolwiek sposób zmienione bez uprzedniej pisemnej zgody producenta;
- • uszkodzeń urządzenia spowodowanych niestabilnością sieci energetycznej, gazociągowej, wodociągowej i kanalizacyjnej, których standardy pracy nie spełniają ustalonych norm; znaczącego negatywnego wpływu na środowisko (piorun, pożar, powódź), będącego poza kontrolą producenta, a także nieostrożnego obchodzenia się z urządzeniem;
- • wymagań dotyczących zmian w konstrukcji urządzenia w celu dostosowania go do warunków lokalnych różniących się od tych obowiązujących w kraju, dla którego urządzenie zostało zaprojektowane, wyprodukowane i/lub certyfikowane.
- Roszczenia dotyczące właściwości funkcjonalnych urządzenia są bezpodstawne, ponieważ istniejące właściwości odpowiadają tym, które deklaruje producent.
- Sprzęt jest produktem nieodpowiedniej jakości tylko w następujących przypadkach:
- • jeśli jest zawarta umowa z autoryzowanym serwisem producenta towaru (zwanym dalej ACS) o występowaniu braków i (lub) wad towaru;
- • jeśli punkt ACS wydał decyzję o niezdatności do naprawy towaru;
- • jeśli istnieje wynik badania towarów, przeprowadzonego przez organizację posiadającą licencję, zgodnie z którym towary zawierają braki i (lub) wady.
- Wymiana wadliwych części (detali) w produkcie w okresie gwarancyjnym nie prowadzi do ustanowienia nowego okresu gwarancyjnego.
- Zobowiązania gwarancyjne na akcesoria
- Zobowiązania gwarancyjne producenta na akcesoria nie dotyczą:
- • materiałów eksploatacyjnych, takich jak filtry, ściereczki, szczotki, które są podatne na zużycie, chyba że przyczyną awarii jest wada materiałowa lub wady produkcyjne; uszkodzeń kosmetycznych, w tym między innymi zadrapań, wgnieceń, pękniętych/rozdartych tworzyw sztucznych, papieru, tektury lub innych części materiałów, które łatwo poddają się uszkodzeniom;
- • uszkodzeń, spowodowanych użyciem z produktami innych producentów;
- • szkód, wynikających z niewłaściwego obchodzenia się, niewłaściwego użytkowania, kontaktu z wodą, działania ognia, trzęsienia ziemi lub innych czynników zewnętrznych, a także spowodowanych owadami lub zwierzętami;
- • uszkodzeń, powstałych w wyniku użytkowania produktów firmy AENO niezgodnie z instrukcją obsługi, specyfikacjami technicznymi lub innymi opublikowanymi zaleceniami firmy AENO;
- • uszkodzeń, powstałych w wyniku serwisu (w tym modernizacji i rozbudowy), wykonanego przez osoby, które nie są przedstawicielami firmy AENO lub Autoryzowanego Centrum Serwisowego firmy AENO;
- • produktów, których funkcjonalne przeznaczenie lub możliwości zostały zmienione bez pisemnej zgody firmy AENO;
- • wad, wynikających z naturalnego zużycia lub naturalnego starzenia się produktu.
- UWAGA! Produkty firmy AENO nie są przeznaczone do żadnych „zastosowań krytycznych”.
- „Zastosowania krytyczne” oznaczają systemy podtrzymywania życia, zastosowania medyczne, połączenia z wszczepionymi urządzeniami medycznymi, transport komercyjny, sprzęt lub systemy jądrowe oraz wszelkie inne zastosowania, w których awaria urządzenia może spowodować obrażenia lub śmierć osób, lub uszkodzenie mienia.
- Za wady produktu nie uznaje się:
- • zapachu nowego plastiku lub gumy, wydzielanego przez produkt w pierwszych dniach użytkowania;
- • zmian odcienia koloru, połysku części sprzętu podczas użytkowania;
- • zakłóceń dźwiękowych (nieprzekraczających norm sanitarnych), związanych z zasadami pracy poszczególnych elementów, składających się na produkt, a mianowicie:
- ○ wentylatorów;
- ○ zaworów wodnych;
- ○ przekaźników elektrycznych;
- ○ silników elektrycznych;
- ○ pasów;
- ○ kompresorów;
- • zakłóceń dźwiękowych, wywołanych naturalnym zużytkowaniem (starzeniem się) materiałów, a mianowicie:
- ○ trzasków podczas ogrzewania/chłodzenia;
- ○ skrzypienia;
- ○ nieznaczących uderzeń ruchomych mechanizmów;
- ○ konieczności wymiany materiałów eksploatacyjnych i części zużywających się szybko, które stały się bezużyteczne w wyniku ich naturalnego zużycia.
- Korzystanie z usług gwarancyjnych dla urządzeń naprawionych
- Usługi gwarancyjne dla urządzeń naprawionych są wykonywane przez Autoryzowane Serwisy AENO na zasadzie kolejności zgłoszeń dla produktów zakupionych i znajdujących się w kraju, w którym AENO lub jej Autoryzowane Serwisy oferują usługi gwarancyjne na warunkach niniejszej Ograniczonej Gwarancji.
- Naprawie gwarancyjnej podlega sprzęt AENO, którego wada pojawiła się po sprzedaży produktu, pod warunkiem, że:
- • obowiązuje okres gwarancji na produkt;
- • wada produktu nie jest spowodowana naruszeniem zasad eksploatacji: uszkodzenia mechaniczne, dostanie się wewnątrz urządzenia płynów, substancji obcych, owadów, naprawa przez osoby nieuprawnione, inne przyczyny nie związane z produkcją;
- • prawidłowo i dokładnie wypełniona została w wersji papierowej lub elektronicznej karta gwarancyjna producenta lub dokument finansowy, potwierdzający fakt zakupu (paragon, dowód zakupu, faktura, pokwitowanie rozliczeniowe lub inny dokument, zgodnie z lokalnymi przepisami);
- • w celu skorzystania z usług naprawy gwarancyjnej użytkownik może skontaktować się z ACS lub punktem zakupu urządzenia;
- • Jeżeli ASC nie jest dostępny w mieście zamieszkania konsumenta, dostępne są dwie poniższe opcje:
- Opcja 1) konsument może skontaktować się z punktem, w którym produkt został zakupiony, LUB
- Opcja 2) konsument może poprosić o dostarczenie przypuszczalnie wadliwego urządzenia do najbliższego centrum serwisowego.
- Aby skorzystać z Opcji 2, konsument powinien wykonać następujące czynności:
- 1. Wypełnić formularz na stronie internetowej AENO, zakładka SERWIS I GWARANCJA, część „Wysłanie do serwisu”.
- 2. Wprowadzić szczegółowy opis problemu z urządzeniem. Wszystkie przekazane informacje pomogą w ustaleniu problemu i usunięciu go w krótszym czasie. Należy pamiętać, że jeżeli centrum serwisowe będzie potrzebować więcej szczegółów dotyczących problemu, może się z Państwem skontaktować pracownik działu obsługi klienta lub centrum serwisowego.
- 3. Dołączyć zdjęcie i/lub film, uwidaczniające problem z urządzeniem (opcjonalnie).
- 4. Dołączyć kopię dowodu zakupu, kopię faktury lub certyfikowaną kartę gwarancyjną.
- Proces diagnostyki lub naprawy rozpocznie się w dniu, w którym przypuszczalnie wadliwe urządzenie zostanie fizycznie odebrane w centrum serwisowym.
- Jeżeli po przeprowadzeniu diagnostyki okaże się, że urządzenie nie wykazuje wad, urządzenie zostanie odesłane do konsumenta na jego koszt.
- Klikając przycisk „Prześlij” konsument akceptuje warunki serwisu AENO, w tym zapis dotyczący płatności za dostawę w przypadku stwierdzenia braku wad, i przyjmuje do wiadomości, że warunki są prawnie wiążące dla klienta.
- • wypełnienie zobowiązań gwarancyjnych może nastąpić poprzez naprawę gwarancyjną, wymianę na podobne urządzenie lub wystawienie opinii o niezdatności do naprawy;
- • opinia o niezdatności do naprawy jest podstawą do otrzymania przez użytkownika końcowego odszkodowania w sieci dystrybucyjnej, zgodnie z zasadami i przepisami prawa lokalnego;
- • w przypadku wystawienia opinii o niezdatności do naprawy produkt pozostaje w punkcie ACS lub zostaje wydany użytkownikowi wraz z opinią o niezdatności do naprawy do przekazania Sprzedawcy w celu uzyskania odszkodowania.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?