Sprawdź: Klimatyzatory przenośne Lindab
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzatory przenośne
W zestawie taniej
-
Klimatyzator przenośny Lindab LIN-12LHPB/KA + miernik jakości powietrza Welltec AQ1Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Lindab LIN-12LHPB/KA + uszczelka okienna Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Lindab LIN-12LHPB/KA + uszczelka dachowa Welltec RS400Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Lindab LIN-12LHPB/KA + uszczelka drzwiowa Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Lindab LIN-12LHPB/KA + pilot WiFi Welltec RC360Zestawniedostępny
-
stan nowy |
marka |
model |
typ kompaktowy |
rodzaj domowy |
sposób użytkowania standardowy |
moc chłodnicza (kalkulator doboru) 3200 W |
moc grzewcza 2900 W |
przepływ powietrza 300 m³/h |
pobór mocy (chłodzenie) 1230 W |
pobór mocy (grzanie) 1035 W |
pobór prądu (chłodzenie) 5,4 A |
pobór prądu (grzanie) 4,6 A |
wydajność osuszania 1,5 l/h |
tryb pracy chłodzenie, grzanie, niezal. osuszanie, wentylacja |
sterowanie panel sterowania, pilot, WiFi |
funkcje auto, autodiagnostyka, sleep, timer |
funkcja swing brak |
źródło danych |
prędkości wentylatora 4 |
moc akustyczna do 65 dB(A) |
wylot zimnego powietrza z góry |
czynnik chłodniczy R290 |
ilość czynnika chłodniczego 260 g |
GWP czynnika chłodniczego 3 |
ok. 32 m² |
odprowadzanie skroplin do wewnętrznego zbiornika, przez rurę do odprowadzania gorącego powietrza, przez wężyk, do zewnętrznego zbiornika |
wyświetlacz standardowy LCD |
wyposażenie kółka, wężyk odpływowy do skroplin |
elementy montażowe w zestawie listwa okienna |
klasa energetyczna (chłodzenie) A+ |
klasa energetyczna (grzanie) A |
efektywność EER 2,6 |
efektywność COP 2,8 |
zakres pracy (temperatura w pomieszczeniu) - chłodzenie 18-32 °C |
zakres pracy (temperatura w pomieszczeniu) - grzanie 13-27 °C |
18-35 °C |
10-25 °C |
kolor biały, szary |
szerokość 44,5 cm |
głębokość 37,0 cm |
wysokość 71,5 cm |
szerokość opakowania 47,8 cm |
głębokość opakowania 40,2 cm |
wysokość opakowania 88,5 cm |
waga 31 kg |
waga w opakowaniu 35 kg |
ilość na palecie EURO 1 szt. |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Klimatyzator przenośny Lindab LIN-12LHPB/KA
Klimatyzator przenośny Lindab LIN-12LHPB/KA
Klimatyzator przenośny Lindab LIN-12LHPB/KA, wypełniony przyjaznym środowisku czynnikiem chłodniczym R290, może być zastosowany w pomieszczeniach, gdzie nie ma możliwości montażu klimatyzatorów typu split. Urządzenie jest wielofunkcyjne, a dzięki unikalnej konstrukcji potrafi samoodparować powstające skropliny. Klimatyzator w standardzie posiada moduł Wi-Fi, za pomocą którego możemy sterować urządzeniem z poziomu smartfona z aplikacją Android i iOS. Dodatkowo urządzenie wyposażone jest w programator czasu włączenia i wyłączenia oraz funkcję trybu nocnego, która zapewnia cichą pracę i zapobiega przechłodzeniu pomieszczenia w czasie snu.
Zalety klimatyzatora przenośnego Lindab LIN-12LHPB/KA
- wielofunkcyjny 4w1 - chłodzenie, grzanie, osuszanie, wentylacja
- przyjazny dla środowiska czynnik chłodniczy R290
- klasa energetyczna A+ / A
- duża wydajność
- prosta instalacja
- samoodparowanie skroplin
- intuicyjny panel sterowania z wyświetlaczem
- sterowanie WiFi
- aplikacja na Android i iOS
- pilot
- 4 prędkości z funkcją auto
- tryb nocny
- programator czasowy
- autodiagnoza
- uchwyt i kółka
Klimatyzator przenośny Lindab LIN-12LHPB/KA
Klimatyzator przenośny Lindab LIN-12LHPB/KA może chłodzić, ogrzewać, osuszać i wentylować pomieszczenie. Urządzenie jest proste w instalacji, a jego obsługa jest łatwa i intuicyjna. Maszyna jest wydajna i ma 4 prędkości wentylatora. Ostatnia prędkość pozwala urządzeniu dobrać tryb działania w zależności od temperatury otoczenia. Urządzenie pracuje wtedy w trybie ogrzewania, gdy temperatura w pomieszczeniu spadnie do 20°C, w trybie wentylatorowym, gdy temperatura w pomieszczeniu wynosi od 20 do 23°C, oraz w trybie chłodzenia, gdy temperatura przekracza 23°C. Programator czasowy umożliwia wybranie czasu włączenia i wyłączenia klimatyzatora w 24-godzinnym zakresie. W trybie nocnym, prędkość wentylatora przełączy się na najniższą, wyświetlacz zmniejszy jasność, a działanie urządzenia będzie stopniowo ograniczane. Na panelu sterowania z wyświetlaczem, na widoczna jest ustawiona temperatura, czas i informacje autodiagnozy. Do zestawu dołączony jest także pilot zdalnego sterowania, a dzięki modułowi WiFi funkcjami maszyny można sterować zdalnie, wykorzystując aplikację Smart Life dostępną na Android i iOS.
Zastosowanie klimatyzatora przenośnego Lindab LIN-12LHPB/KA
Klimatyzator przenośny Lindab LIN-12LHPB/KA dzięki funkcji osuszania i grzania świetnie sprawdzi się w okresie jesienno-zimowym, dzięki czemu maszyna może być użytkowana przez cały rok. Wysoka mobilność uzyskana dzięki kółkom i uchwytom transportowym pozwala na umieszczanie klimatyzatora w różnych pokojach w zależności od potrzeb. Tryb nocny umożliwiający komfortowy sen sprawi, iż maszyna idealnie nadaje się do stosowania w sypialni.
Zawartość opakowania
- klimatyzator przenośny Lindab LIN-12LHPB/KA
- pilot z bateriami
- rura wylotu gorącego powietrza
- złącze rury do klimatyzatora
- wylot rury
- listwa okienna
- wąż spustowy
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) -w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna Lindab
169 zł darmowa dostawa |
499 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
189 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
159 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
169 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 184 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 204 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 369 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Gwarant, (dalej „Lindab”) udziela podmiotowi (dalej „Uprawniony z Gwarancji”), który nabył od Lindab lub od profesjonalnego dystrybutora produktów Lindab (dalej „Dystrybutor”) Urządzenie Klimatyzacyjne, tj. urządzenie do przetwarzania powietrza w pomieszczeniu, mające na celu utrzymywanie zadanych warunków klimatycznych (odpowiedniego zakresu temperatur i wilgotności powietrza), zapewniających dogodne warunki do pracy i funkcjonowania człowieka (warunki komfortu) lub optymalne warunki dla określonego procesu przemysłowego (np. w przemyśle elektronicznym), zwane dalej „Produktem” gwarancji jakości na Produkty nabyte przez Uprawnionego z Gwarancji od Lindab lub Dystrybutora na warunkach opisanych poniżej.
- 2. Gwarancja jakości dla Produktu obowiązuje na zasadach opisanych w niniejszej karcie gwarancyjnej, zwanej dalej „Kartą Gwarancyjną”. Uprawnienia z gwarancji przysługują wyłącznie Uprawnionemu z Gwarancji.
- 3. Gwarancja obowiązuje na terenie Polski.
- 4. Gwarancja obejmuje bezpłatne dostarczenie części zamiennych w zamian wadliwych. W uzasadnionych wypadkach – w wypadku braku możliwości uzyskania części zamiennych – Lindab wymieni Produkt na nowy. O sposobie załatwienia reklamacji decyduje Lindab.
- 5. Gwarancja nie obejmuje demontażu i montażu uszkodzonych elementów Produktu. Czynności te Uprawniony z Gwarancji wykonuje we własnym zakresie.
- 6. Z zastrzeżeniem pkt 7, okres gwarancji wynosi 24 (dwadzieścia cztery) miesiące od daty wystawienia przez Lindab faktury potwierdzającej dokonanie przez Lindab sprzedaży Produktu na rzecz Uprawnionego z Gwarancji lub na rzecz Dystrybutora.
- 7. W wypadku, gdy Uprawniony z Gwarancji spełnia obowiązek dotyczący przeglądów okresowych Produktu, o których mowa w punkcie 10 niniejszej Karty Gwarancyjnej, okres gwarancji wynosi 36 (trzydzieści sześć) miesięcy od daty wystawienia przez Lindab faktury potwierdzającej dokonanie przez Lindab sprzedaży Produktu na rzecz Uprawnionego z Gwarancji lub na rzecz Dystrybutora.
- 8. Dla zachowania uprawnień wynikających z gwarancji montaż Produktu musi być wykonany przez uprawnioną firmę instalacyjną lub autoryzowany przez Lindab serwis urządzeń (dalej „ASU”), których lista znajduje się na stronach internetowych, zgodnie z przeznaczeniem Produktu oraz instrukcją montażu i eksploatacji dołączoną do Produktu.
- 9. Uprawniony z Gwarancji zobowiązany jest do konserwacji Produktu.
- 10. Uprawniony z Gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzenia przeglądów technicznych zakupionego Produktu nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy. Przeglądy te są odpłatne i muszą być wykonane przez ASU, a w wypadku braku dostępności ASU – przez wykwalifikowaną firmę instalacyjną. Koszt przeglądów ponosi Uprawniony z Gwarancji. Każdy przegląd odnotowany jest w Karcie Gwarancyjnej, a jego niewykonanie skutkuje utratą uprawnień z gwarancji. Odpowiedzialność za przestrzeganie terminów gwarancji przeglądów Produktu spoczywa na Uprawnionym z Gwarancji. Celem wykonania uprawnień z gwarancji Uprawniony z Gwarancji musi wykazać dokumenty potwierdzające wyżej wymienione przeglądy.
- 11. Gwarancją są objęte wyłącznie wady, które powstały z przyczyny tkwiącej w Produkcie przed jego wydaniem Uprawnionemu z Gwarancji.
- 12. Lindab nie odpowiada za wady Produktu wynikłe z powodu:
- a. uszkodzeń lub niewłaściwej pracy wynikającej z błędów popełnionych podczas montażu, w tym niedbałego wykonania instalacji czynnika chłodniczego, skroplin, sterowania oraz instalacji lub niedbałego montażu Produktu, w tym niezgodnego ze schematem podłączenia Produktu lub podłączenia Produktu bez wymaganych zabezpieczeń elektrycznych,
- b. niewłaściwego funkcjonowania Produktu wskutek użytkowania niezgodnie z instrukcją montażu i eksploatacji,
- c. zwykłego zużycia Produktu,
- d. wykorzystania Produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem,
- e. napraw, konserwacji lub obsługi Produktu wykonanej przez osoby nieupoważnione,
- f. błędnych założeń projektowych lub projektu,
- g. braku należytej konserwacji oraz okresowych przeglądów Produktu, określonych w instrukcji obsługi Produktu, np. wymiana filtrów,
- h. przechowywania Produktów w niewłaściwych warunkach,
- i. skutków zdarzeń losowych i innych okoliczności, za które Lindab nie odpowiada (np. uszkodzeń w czasie transportu, uderzenia pioruna, uszkodzeń mechanicznych, przepięć sieci elektrycznej),
- j. niewykonywania obowiązkowych przeglądów technicznych minimum 2 razy w roku,
- k. braku czytelnego fabrycznego numeru seryjnego Produktu,
- l. dokonania jakichkolwiek zmian i modyfikacji w Produkcie.
- 13. Materiały eksploatacyjne do Produktu nie są objęte gwarancją.
- PROCEDURA REKLAMACYJNA
- 14. Z zastrzeżeniem punktu poniżej, uprawnienia z gwarancji Uprawniony z Gwarancji wykonuje na podstawie niniejszej Karty Gwarancyjnej, faktury potwierdzającej nabycie Produktu od Lindab oraz Formularza Reklamacyjnego, który stanowi Załącznik do niniejszej Karty Gwarancyjnej.
- 15. Aby skorzystać z uprawnień z tytułu gwarancji Kupujący obowiązany jest przesłać niezwłocznie nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ujawnienia się wady, zgłoszenie reklamacji do Lindab w formie pisemnej na adres siedziby Lindab podany na stronie internetowej Lindab lub drogą mailową na Formularzu Reklamacyjnym zawierające w szczególności numer faktury dotyczącej Produktu oraz określenie typu i modelu Produktu, rodzaj instalacji, w której zastosowano Produkt, ujawnione wady i okoliczności ich wystąpienia. W razie wątpliwości Lindab może zażądać również innych danych.
- 16. Brak zgłoszenia reklamacji w przewidzianym wyżej terminie powoduje utratę przez Uprawnionego z Gwarancji prawa do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
- 17. Uprawnionym do zgłoszeń reklamacyjnych jest wyłącznie Uprawniony z Gwarancji lub jego pełnomocnik.
- 18. Uprawniony z Gwarancji zobowiązuje się ułatwić Lindab stwierdzenie wad i podjęcie czynności w celu ich usunięcia, w szczególności szczegółowo opisać rodzaj usterki.
- 19. W razie potrzeby Uprawniony z Gwarancji zobowiązuje się przesłać wadliwy Produkt na wskazany przez Lindab adres. O potrzebie dostarczenia Produktu decyduje Lindab.
- 20. Lindab wypowie się odnośnie sposobu załatwienia reklamacji w terminie do 14 dni od daty pełnego zgłoszenia reklamacji na Produkt. Przy rozpatrywaniu reklamacji ich zasadność ocenia się z uwzględnieniem obowiązujących norm technicznych.
- 21. Jeżeli w procesie rozpatrywania reklamacji konieczne będzie uzyskanie dodatkowych informacji związanych z usterką bądź sposobem eksploatacji Produktu, Klient zobowiązany jest dostarczyć wszelkich danych i informacji, których zażąda Lindab w celu rozpatrzenia reklamacji.
- 22. Lindab dostarczy części zamienne wolne od wad, gdy Produkt zostanie zareklamowany zgodnie z procedurą opisaną w niniejszej Karcie Gwarancyjnej i zostanie uznany przez Lindab jako Produkt zareklamowany zasadnie. Usunięcie wad może polegać na wprowadzeniu takich zmian w Produkcie, aby po ich wprowadzeniu Produkt miał wszystkie właściwości, jakie posiadał przed powstaniem wady. Decyzja o sposobie realizacji reklamacji gwarancyjnej należy wyłącznie do Lindab.
- 23. Usunięcie wad zostanie dokonane w najszybszym możliwym technicznie terminie, nie dłuższym niż 60 dni roboczych (tj. dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce). W szczególnych przypadkach uzasadnionych np. wydłużonym czasem oczekiwania na dostawę podzespołów potrzebnych do naprawy termin zapewnienia części lub naprawy Produktu może ulec wydłużeniu o czas oczekiwania na dostarczenie tych podzespołów.
- 24. Lindab ponosi koszty dostarczenia części zamiennych. Lindab nie ponosi kosztów demontażu uszkodzonych części Produktu i jego montażu.
- 25. Wszystkie reklamowane Produkty muszą być dostarczone na adres wskazany przez Lindab. W wypadku uznania reklamacji Lindab ponosi koszty transportu na terytorium Polski Produktów lub części naprawionych lub wymienionych na podstawie gwarancji.
- 26. Przed odesłaniem wadliwego Produktu Uprawniony z Gwarancji powinien ustalić z Lindab zasady i sposób wysłania przesyłki. Do każdego zwrotu należy dołączyć oryginał wypełnionego Formularza Reklamacyjnego z podpisem Uprawnionego z Gwarancji. Lindab zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia nieuzgodnionej przesyłki lub przesyłki bez załączonego Formularza Reklamacyjnego.
- 27. Do czasu ostatecznego rozpatrzenia reklamacji Uprawniony z Gwarancji obowiązany jest przechowywać reklamowany Produkt w sposób należyty, uniemożliwiający jego ewentualne uszkodzenie lub powstanie braków.
- 28. Lindab w ramach gwarancji jakości nie odpowiada w żaden sposób za dodatkowe koszty powstałe w wyniku wystąpienia wady Produktu (np. montaż i demontaż) ograniczając swoją odpowiedzialność wyłącznie do samego Produktu.
- 29. Uprawniony z Gwarancji jest zobowiązany pokryć koszty Lindab poniesione wskutek nieuzasadnionej reklamacji. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Lindab wystawi Uprawnionemu z Gwarancji fakturę VAT z tytułu poniesionych w związku z taką reklamacją kosztów (ekspertyzy, przesyłki, dojazdy itp.).
- 30. Lindab ma prawo wstrzymać się wobec Uprawnionego z Gwarancji z realizacją jego roszczeń z tytułu gwarancji jakości do czasu uregulowania wobec niego przez Uprawnionego z Gwarancji wszelkich zaległych należności z tytułu sprzedaży Produktu.
- 31. W kwestiach nieuregulowanych niniejszymi warunkami Gwarancji obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego i inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- 32. Niniejsza Karta Gwarancyjna zniszczona lub z widocznymi śladami dokonywania poprawek jest nieważna.
- 33. W przypadku zaginięcia Karty Gwarancyjnej nie wydaje się duplikatu.
- DLA KONSUMENTÓW
- 34. Gwarancja wystawiona na rzecz Uprawnionego z Gwarancji, który nabył Produkt jako konsument (dalej „Konsument”) nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z rękojmi za wady Produktu na mocy przepisów Kodeksu Cywilnego.
- 35. W wypadku nieuwzględnienia przez Lindab reklamacji, Konsument posiada możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczenia, w tym:
- • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z gwarancji jakości;
- • zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;
- • skorzystania z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?