Nagrzewnica gazowa Master BLP 16 M - dmuchawa gazowa
Marka: Master Model: BLP16M Typ: Nagrzewnica
Przepływ: 300 m³/h
Moc: do 15 kW
Termostat: brak
650 zł
507 zł
darmowa dostawa
Zwrot: darmowy, w ciągu 45 dni dla wszystkich
Gwarancja: 3 lata

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 36 miesiące. Przedłuż gwarancję:

5 lata4 lata36 miesiące
119 zł
1 zł/m-c
69 zł
1 zł/m-c
0 zł

BESTSELLER
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem oraz serwisem urządzeń MASTER w Polsce, nieprzerwanie od 2004 roku, oraz oficjalnym regionalnym dystrybutorem w zachodniopomorskim. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Aktualne certyfikaty MASTER:

Nagrzewnica gazowa MASTER BLP 16M
moc: 15kW
 

 
Nagrzewnice gazowe marki MASTER - zasilane gazem propan-butan o mocach od 10kW do 100kW. Używane głównie w pomieszczeniach dobrze przewietrzanych, doskonale spełniają swoją funkcję w wielu miejscach, np budynkach inwentarskich, szklarniach itp, itd. Czołową zaletą jest 100% efektywność. Stosowane zarówno w małych pomieszczeniach, jak i halach magazynowych- wszędzie tam, gdzie istnieje potrzeba szybkiego i ekonomicznego ogrzania powietrza. Przenośne, profesjonalne nagrzewnice- komfort ogrzewania za nieduże pieniądze. W standardowym wyposażeniu z nagrzewnicą znajduje się LPG reduktor ciśnienia z zaworem bezpieczeństwa oraz 1,5 metrowy przewód gazu gotowy do podłączenia.
 

 
Zalety nagrzewnicy MASTER BLP 16M
  • manualny zapłon
  • reduktor z zaworem bezpieczeństwa
  • reduktor i przewód gazowy w standardzie
  • silnik z wyłącznikiem termicznym
  • termostat przegrzania
  • brak możliwości regulacji mocy
  • mocna i wytrzymała konstrukcja
  • łatwa obsługa

  
Akcesoria dołączone do nagrzewnicy MASTER BLP 16M
  • LPG reduktor ciśnienia z zaworem bezpieczeństwa
  • przewód gazu 1,5 metra
Gwarancja MASTER BLP 16 M
Gwarancja na nagrzewnice MASTER wynosi 12 miesięcy z opcją przedłużenia na 24 miesiące. Aby przedłużyć gwarancję o drugi rok konieczne jest dokonanie odpłatnego przeglądu serwisowego w autoryzowanym punkcie serwisowym, pomiędzy 6 a 12 miesiącem upływającym od daty zakupu urządzenia. Nie jest wymagane rejestrowanie urządzenia. Lista autoryzowanych serwisów MASTER wykonujących przeglądy serwisowe.
 
UWAGA !
Dla zapewnienia odpowiedniej ilości tlenu niezbędna jest wentylacja pomieszczenia.
 
 
Firma MASTER
Ogólnoświatowy zasięg marki MASTER oraz wieloletnie doświadczenie sprawiły, że jest niekwestionowanym liderem na rynku przenośnych urządzeń do obróbki powietrza. Podstawowym elementem strategii rozwoju firmy jest wprowadzanie nowych produktów oraz innowacji technicznych, a także utrzymanie aktualnej pozycji lidera i rozszerzanie wpływów na nowe rynki. Historia marki Master sięga lat sześćdziesiątych kiedy to firma DESA stworzyła pierwsze nagrzewnice powietrza w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Z każdym rokiem DESA rozwijała się obejmując swoim zasięgiem inne kraje i otwierając produkcję i punkty sprzedaży również za granicą. 1 marca 2011 Desa zmieniła nazwę na Master Climate Solutions podkreślając tym swoje ukierunkowanie na rzecz kontroli klimatu a także ważność marki Master. Urządzenia MASTER charakteryzuje innowacyjność rozwiązań technologicznych, łatwość obsługi, a także wysoka jakość, duża wydajność i niezawodność. Dzięki nowoczesności produktów poprawiają one jakość powietrza i tworzą przyjazny klimat w pomieszczeniach.
   
 

*gwarancja Master
Standardowa gwarancja
  • urządzenie
    • konsument / firma: 1 rok gwarancji (z opcją przedłużenia do 3lat)
Przedłużona gwarancja
  • Istnieje możliwość bezpłatnego uzyskania 3-letniej ograniczonej gwarancji, szczegóły w zakładce gwarancja. Przedłużenie gwarancji jest bardzo proste:
    1. Wejdź na stronę internetową wskazaną w ulotce dołączonej do opakowania
    2. Zapoznaj się z warunkami i zarejestruj urządzenie marki MASTER w ciągu 30 dni od daty zakupu
Dane techniczne Master BLP16M
produkt
markaMaster
modelBLP16M
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie o Master BLP16M
średnia ocena: 5 / 5, z 2 opiniiNapisz opinię
Opinia od Stefan o Master BLP16M wystawiona 5 miesięcy temu
Bardzo dobrze ogrzewają i są wytrzymałe. Mili i dobrzy dostawcy
Zalety:
  • funkcjonalność
  • wygląd
  • wytrzymałość
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Darek o Master BLP16M wystawiona 2 lata temu
Sorki ... ale nie da się określić wytrzymałości po 2 dniach od zakupu ;-) W tym okresie urządzenie sie nie rozpadło ... więc owszem jest wytrzymałe ;-)
Zalety:
  • funkcjonalność
  • wygląd
  • wytrzymałość
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinie o produktach Master z tej samej kategorii
Opinia od Użytkownik wystawiona 1 miesiąc temu
ok

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Józef O. wystawiona 1 rok temu
Suoper
Zalety:
  • Wszystko ok
Wady:
  • Nie ma

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od cinek wystawiona 1 rok temu
Super produkt. Marka jak trzeba. Wytrzymałość. Dobre wykonanie. Zdecydowanie polecam w porównanie z tańszymi odpowiednikami
Zalety:
  • funkcjonalność
  • wygląd
  • wytrzymałość
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Kris wystawiona 1 rok temu
W 100% spełnia swe zadanie. Produkt bardzo wysokiej jakości.
Polecam
Zalety:
  • funkcjonalność
  • wygląd
  • wytrzymałość
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Michał P. wystawiona 1 rok temu
Polecam
Zalety:
  • Waga,elektryczny zapłon
Wady:
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Adrian wystawiona 1 rok temu
zgrabna i powabna
Zalety:
  • funkcjonalność
  • wygląd
  • wytrzymałość
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Krzysztof Z. wystawiona 1 rok temu
towar drogi ale jestem mega zadowolony, wykonanie bardzo dobre i bez problemu ogrzewa moja budowe

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Gosia wystawiona 1 rok temu
Produkt spełnia moje oczekiwania, jest zadziwiająco lekki (czego się nie spodziewałam), pozwala to na przenoszenie do różnych pomieszczeń, bez konieczności proszenia o pomoc mężczyzny :) Ogrzewa w krótkim czasie moje pomieszczenia na działce.
Zalety:
  • wygląd
  • wytrzymałość
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Pawlik wystawiona 2 lata temu
Używam jej do napinania sufitów! Super!

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od bruff wystawiona 2 lata temu
Towar zgodny z opisem.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria do Master BLP16M
Master BLP16M - dokumenty do pobrania
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 22 zł 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 75 zł 0 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

UWAGA: Ten produkt podlega darmowemu zwrotowi. Jeśli nie spełni Twoich oczekiwań skontaktuj się z nami - wyślemy na nasz koszt kuriera po odbiór produktu.

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 0 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 3 lata / 1 rok* (szczegóły na końcu opisu produktu)
gwarancja door-to-door tylko dla Klientów klimasklep.pl
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)



Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja5 lata4 lata36 miesiące
cena
tylko
119 zł
1 zł/m-c
69 zł
1 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowne na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.



Treść gwarancji
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
  • 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w opakowaniu zabezpieczający sprzęt przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest według instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie, np. czyszczenie filtrów.
  • 5. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do warsztatu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • -niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
  • c) uszczelki, filtry, akumulatory.
  • 7. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
  • 8. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 9. Niniejszą gwarancję uznaje się za ważną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:
  • a) kupujący musi posiadać dowód zakupu produktu objętego niniejszą gwarancją.
  • 10. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 11. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • *Producent udziela na urządzenia marki MASTER 3-letniej ograniczonej gwarancji, na niżej określonych warunkach:
  • 1. Urządzenie objęte zostaje gwarancją rozszerzoną na drodze jego rejestracji. Rejestracji urządzenia należy dokonać w ciągu 30 dni od daty jego zakupu, za pośrednictwem portalu internetowego wskazanego w ulotce dołączonej do opakowania.
  • 2. W celu rejestracji wymagane jest posiadanie dowodu zakupu.

Szczegółowe warunki 3-letniej ograniczonej gwarancji:
  • 1. Producent gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie urządzenia od daty jego zakupu pod warunkiem korzystania z niego w sposób właściwy, opisany w instrukcji obsługi.
  • 2. W przypadku problemów technicznych z urządzeniem zalecamy kontakt z autoryzowanym serwisem.
  • 3. W celu skorzystania z 3 letniej gwarancji prosimy o zarejestrowanie Twojego produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu.
  • 4. Uprzejmie prosimy o zachowanie dowodu zakupu przez cały okres gwarancji, tj. 3 lata od daty zakupu.
  • 5. W ciągu pierwszego roku Producent zapewnia swoje standardowe warunki gwarancji.
  • 6. W ciągu drugiego i trzeciego roku od daty zakupu mają Państwo prawo otrzymać w autoryzowanym serwisie określone części nieodpłatnie. NAPRAWA POWINNA ZOSTAĆ PRZEPROWADZONA PRZEZ AUTORYZOWANY SERWIS. OKREŚLONE CZĘŚCI ZOSTANĄ PRZEKAZANE NIEODPŁATNIE. ZOBOWIĄZANI SĄ PAŃSTWO DO POKRYCIA KOSZTÓW PRACY ZWIĄZANEJ Z NAPRAWĄ URZĄDZENIA.
  • 7. Uprzejmie prosimy o dostarczenie produktu do autoryzowanego serwisu na własny koszt. W przypadku wysyłki kurierem prosimy upewnić się, że produkt jest dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie.
  • 8. Produkty uszkodzone podczas transportu nie podlegają procedurom gwarancyjnym.
  • 9. Czyszczenie urządzeń nie wchodzi w skład usługi gwarancyjnej. Koszt czyszczenia jest ustalany przez każdy serwis indywidualnie i zgodnie z ich cennikiem.
  • 10. 3 letniej gwarancji nie podlegają:
  • • Uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez nieodpowiednie użytkowanie lub transport do autoryzowanego serwisu
  • • Uszkodzenia z winy lub braku wiedzy użytkownika
  • • Sytuacje losowe (uszkodzenia elektryczne, pożar, powódź, wylanie płynów, itp.)
  • • Nieodpowiednia instalacja lub instalacja wykonana niezgodnie z instrukcją obsługi
  • • Naprawy wykonane przez użytkownika lub inne nieautoryzowane osoby
  • • Stosowanie nieodpowiednich materiałów lub części
  • • Zmiana konstrukcji
  • • Uszkodzenia spowodowane przez przejściowe spadki napięcia, zastosowanie niewłaściwego napięcia, błyskawice i grzmoty
  • • Uszkodzenia spowodowane przez wodę
  • • Części ulegające zużyciu podczas korzystania z urządzenia np.: dysze, filtry paliwa i powietrza, lampy.
  • 11. Producent informuje, że każda naprawa przeprowadzona przez nieautoryzowany serwis odbiera prawo do gwarancji. Jeśli autoryzowany serwis zauważy, że urządzenie było naprawiane, klient traci prawo do gwarancji.
  • 12. W celu realizacji warunków gwarancji Producent może bezpośrednio lub przez autoryzowane serwisy zbierać i przetwarzać dane osobowe użytkownika niezbędne do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM
Godziny otwarcia
10:00 - 15:00
poniedziałek - piątek
Formularz Kontaktowy
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

grupa: TYP
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: