Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Nagrzewnice na pellet Orte
Sprawdź: Wszystkie Nagrzewnice na pellet
stan nowy |
marka |
model |
moc grzewcza 250000 W |
pobór mocy przez wentylator 3585 W |
przepływ powietrza do 15200 m³/h |
sprawność 86,2 % |
zużycie paliwa 49,45 kg/h |
temperatura spalin 290 °C |
źródło danych |
średnica kanału spalinowego 250mm |
max. temperatura pracy 90 °C |
wymagany ciąg kominowy 48 Pa |
zasilanie 400V |
szerokość 100,0 cm |
głębokość 140,0 cm |
wysokość 263,0 cm |
waga 550 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- tanie i powszechnie dostępne paliwo
- brak przykrego zapachu
- wysoka sprawność urządzenia
- trwała i bezpieczna osłona malowana proszkowo
- komora spalania wykonana ze stali nierdzewnej wyłącznik lato- zima, który pozwala używać urządzenie jako wentylatora
- możliwość pracy we wszelkiego rodzaju pomieszczeniach
- pełna automatyka
- prosta i wygodna obsługa (wybieranie popiołu oraz zasypywanie zasobnika paliwem co parę dni)
- automatyczny wygarniacz popiołu
- mobilność, nie wymaga montażu na stałe
- nie wymaga instalacji grzewczej
- ogrzewa powietrze i wymusza jego cyrkulację
- wymiennik ciepła o dużej wydajności
- promieniowy wentylator
- sterownik utrzymuje żądaną temperaturę (zbyt wysoka temperatura generuje straty)
- gazu propanu - ponad 65%
- oleju opałowego - ponad 50%
- gazu ziemnego - ponad 35%
- restauracji, dyskotek
- hal sportowych, kortów tenisowych
- kościołów
- sklepów, marketów
- warsztatów, magazynów
- hal i zakładów produkcyjnych
- obiektów tymczasowych
- targów i eventów plenerowych
- celów technologicznych w suszarniach przemysłowych i rolniczych np. w suszarniach drewna, zbóż, ziół, owoców itp.
- obiektów inwentarskich przystosowanych do hodowli zwierząt np. fermach drobiu
- szklarni, tuneli foliowych
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - Platforma Ratalna
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 246 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 492 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Producent udziela gwarancji na sprawne działanie nagrzewnicy ORTE POWER na okres 24 miesięcy od daty zakupu.
- 2. Wady ujawnione w okresie pierwszych 24 miesięcy od daty zakupu będą usuwane na koszt Producenta w terminie do 21 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji do Producenta.
- 3. Sposób, zakres i warunki naprawy określa Producent.
- 4. Każda informacja o wadach musi być przekazana natychmiast po ich wykryciu, w formie pisemnej do Producenta, na załączonym protokole reklamacyjnym.
- 5. Dokumentami uprawniającymi nabywcę do bezpłatnego wykonania naprawy gwarancyjnej są: wypełniona Karta Gwarancyjna (Protokół instalacji) oraz dokument potwierdzający zakup urządzenia.
- 6. W przypadku braku wymaganych podpisów, pieczęci i dat, Karta Gwarancyjna (Protokół Instalacji) jest nieważna.
- 7. Wypełniony Protokół Instalacji musi zostać przesłany (skan, xero) do Producenta przez klienta w ciągu 14 dni od daty uruchomienia urządzenia.
- 8. Za pierwsze uruchomienie urządzenia i ustawienie parametrów pracy odpowiada instalator (firma instalacyjna).
- 9. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku:
- - zainstalowania, uruchomienia i eksploatacji niezgodnej z niniejszą instrukcją obsługi (Dokumentacją Techniczno-Ruchową)
- - uszkodzeń nie wynikających z winy Producenta dokonania zmian i przeróbek konstrukcji urządzenia
- - zbyt małego przekroju komina i ciągu kominowego
- - dokonywania napraw w okresie gwarancji przez osoby nie uprawnione
- - szkód wynikających z powodu błędnej instalacji elektrycznej
- - uszkodzeń z powodu niewłaściwego transportu do kotłowni
- - niewłaściwych ustawień parametrów pracy palnika ORTE
- - stwierdzenia spalania nieodpowiedniej jakości paliwa (paliwa powodującego powstawanie na palniku żużlu i smolistych osadów trudnych do usunięcia
- - uszkodzeń wynikających ze stosowania nieodpowiedniej jakości paliwa oraz nieodpowiedniego paliwa
- - braku możliwości wykonania naprawy z przyczyn niezależnych od Producenta (np. brak paliwa, brak dostępu do palnika, brak ciągu kominowego etc.)
- 10. Gwarancja nie obejmuje:
- - regulacji parametrów pracy urządzenia ORTE
- - czyszczenia i konserwacji urządzenia ORTE
- 11. Koszty wezwania serwisu Producenta celem reklamacji wynikających z przyczyn wymienionych w punktach 9. i 10. Ponosi klient
- 11. Reklamacje należy zgłaszać: listownie lub pocztą elektroniczną
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek