Marka: Dospel Model: MAXIMUS27 Typ: Nagrzewnica
€ 407
0 zł rabatu za przedpłatę
Dostawa: od € 27
Zwrot: w ciągu 50 dni (też dla firm)
Gwarancja: 2 lata, częściowo door-to-door, opcjonalnie 4 lata
Płatność online: za darmo
Opinie: już 12.753 pozytywnych opinii o klimasklep.pl
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
  • Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
  • W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
  • Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Dospel. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
marka
nagrzewnica wodna
moc maksymalna
26,2 kW
moc grzewcza
26.2 kW
typ wentylatora
5-biegowy
przepływ powietrza
4000 m³/h
zasięg strumienia powietrza
10 m
stopień ochrony
IP 54
temperatura wody grzewczej
do 100 °C
ciśnienie robocze
do 1,6 MPa
przyłącze
3/4 "
masa urządzenia napełnionego wodą
27,1 kg
obudowa
stal malowana proszkowo, ocynkowana
konsola montażowa
opcjonalna
źródło danych
ilość rzędów nagrzewnicy
1
elektryczne
napięcie
230 V
natężenie
do 1,5 A
fizyczne
szerokość
67,7 cm
głębokość
38,6 cm
wysokość
65,7 cm
waga
25 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" width="14" height="14" fill="currentColor" class="main-menu-svg bi bi-gift" viewBox="0 0 16 16">
  <path d="M3 2.5a2.5 2.5 0 0 1 5 0 2.5 2.5 0 0 1 5 0v.006c0 .07 0 .27-.038.494H15a1 1 0 0 1 1 1v2a1 1 0 0 1-1 1v7.5a1.5 1.5 0 0 1-1.5 1.5h-11A1.5 1.5 0 0 1 1 14.5V7a1 1 0 0 1-1-1V4a1 1 0 0 1 1-1h2.038A3 3 0 0 1 3 2.506zm1.068.5H7v-.5a1.5 1.5 0 1 0-3 0c0 .085.002.274.045.43zM9 3h2.932l.023-.07c.043-.156.045-.345.045-.43a1.5 1.5 0 0 0-3 0zM1 4v2h6V4zm8 0v2h6V4zm5 3H9v8h4.5a.5.5 0 0 0 .5-.5zm-7 8V7H2v7.5a.5.5 0 0 0 .5.5z"/>
</svg>Prezenty
Kupując ten produkt otrzymasz
bilet lub e-kartę podarunkową o wartości 20zł
Po zakupie poinformuj nas o wyborze upominku wypełniając formularz: prezentyzaopinie.pl/sklep.
Nagrzewnica wodna DOSPEL MAXIMUS 27
moc grzewcza: 26,2 kW
 
Nagrzewnica wodna DOSPEL MAXIMUS 27
Urządzenia grzewczo-wentylacyjne MAXIMUS  to nowoczesna technologia połączona z komfortem użytkowania, charakteryzuje je wysoka wydajność, a także atrakcyjny wygląd, a wszystko to w atrakcyjnych cenach. Precyzja i dokładność wykonania nagrzewnic gwarantuje trwałość na wiele lat. Przeznaczone są do ogrzewania i wentylacji hal przemysłowych, warsztatów, pawilonów handlowych i podobnych obiektów. MAXIMUS pracuje na powietrzu obiegowym.
Czynnikiem grzewczym jest woda, doprowadzona do nagrzewnicy Cu/Al ze źródła ciepła. W przypadku dużych pomieszczeń możliwa jest współpraca kilku urządzeń MAXIMUS 27 i MAXIMUS 53:
  • MAXIMUS 27 o maksymalnej mocy grzewczej 26,2 kW,
  • MAXIMUS 53 o maksymalnej mocy grzewczej 52,2 kW.
W pomieszczeniach, w których zapotrzebowanie na ciepło przekracza moc pojedynczej nagrzewnicy wodnej, można rozmieścić więcej urządzeń. Rozmieszczając urządzenia należy wziąć pod uwagę ustawienie urządzeń w sposób pozwalający na wzajemne nie zaburzanie strumieni przepływu.
 
Nagrzewnica wodna DOSPEL MAXIMUS 27 (26,2 kW)
 
Zalety nagrzewnicy wodnej DOSPEL MAXIMUS 27:
  • Zastosowanie układu automatyki pozwala na znaczne obniżenie kosztów eksploatacji urządzenia oraz umożliwia dostosowanie parametrów pracy do indywidualnych wymagań.
  • Redukuje, zarówno ilość zużytej energii elektrycznej, jak i zapotrzebowanie na czynnik grzewczy.
  • Termostatyczny zawór grzejnikowy przeznaczony jest do samodzielnej regulacji temperatury pomieszczenia co prowadzi
    do oszczędności energii.
  • Obudowa, ruchome łopatki, mechanizm regulacji wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo.
  • Górna oraz dolna pokrywa wykonana jest z ABS. Zamontowana została także siatka cięto-ciągniona.
  • Położenie łopatek można płynnie regulować pokrętłami znajdującymi się w dolnej części wentylatora.
  • Nagrzewnica wodna Cu/Al wykonana z aluminiowych lamel osadzonych na miedzianych rurkach. Na króćcu powrotnym umieszczony jest otwór umożliwiający odpowietrzenie układu.
  • Wentylator osiowy mocowany na obudowie, wymusza przepływ powietrza przez wymiennik.
  • Układ sterowania opcjonalnie.
  • MAXIMUS może być montowany przy ścianie.
 
 
Instalacja nagrzewnicy wodnej DOSPEL MAXIMUS 27
Do nagrzewnicy wodnej  MAXIMUS należy przewidzieć doprowadzenie:
  • czynnika grzewczego, wody do nagrzewnic o parametrach: 90/70, 80/60 lub 70/50 °C i ciśnieniu 0,6 MPa z instalacji centralnego ogrzewania,
  • energii elektrycznej 230V/50Hz jako zasilanie wentylatora; pobór mocy wentylatora 265W.
Producent nie dostarcza elementów do montażu urządzenia oraz wyłącznika głównego.
Akcesoria
Do pobrania
Dospel MAXIMUS27 - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): € 27
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): € 31

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi € 54.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
€ 100
€ 3/m-c
€ 60
€ 4/m-c
€ 0
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowane jest na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną produktu.



Treść gwarancji
  • Zakres i zasięg terytorialny gwarancji:
  • Gwarant zapewnia sprawne działanie urządzenia zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi dołączonymi do gwarancji. Gwarancją objęte są wady konstrukcyjne oraz wady materiałowe urządzeń.
  • Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę urządzenia w okresie:
  • - 1 rok od daty zakupu w przypadku aparatów grzewczo - wentylacyjnych Gejzer, wentylatorów przemysłowych Tornado, WDD, WDH, WDEx, K-Box, M-Box, WKS
  • - 1 rok od daty zakupu w przypadku wyrobów: automatyka do aparatów grzewczo -wentylacyjnych, akcesoria i automatyka wentylatorów przemysłowych Tornado, WDD, WDH, WDEx, K-Box, M-Box, WKS. Istnieje możliwość wydłużenia gwarancji zgodnie z wersja papierową.
  • Roszczenia wynikające z gwarancji powstają z dniem zakupu urządzenia, wygasają natomiast z upływem ostatniego dnia terminu gwarancji na dany produkt, liczonych od dnia zakupu, o których mowa powyżej w odniesieniu do konkretnych produktów.
  • Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • Wyłączenia:
  • Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w wyniku:
  • - działania sił mechanicznych,
  • - zanieczyszczeń,
  • - przeróbek,
  • - zmian konstrukcyjnych,
  • - czynności związanych z konserwacją i czyszczeniem urządzenia,
  • - wypadków,
  • - klęsk żywiołowych,
  • - działania czynników chemicznych,
  • - działania czynników atmosferycznych (odbarwienia, itp.),
  • - niewłaściwego przechowywania,
  • - nieautoryzowanych napraw,
  • - transportu za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub poczty,
  • - niepoprawnej instalacji urządzenia,
  • - niepoprawnej eksploatacji urządzenia (patrz warunki techniczno - eksploatacyjne).
  • Gwarancja nie obejmuje również:
  • - części, które ulegają zużyciu podczas normalnej eksploatacji urządzenia,
  • - czynności, jakie wykonywane są zgodnie z wytycznymi zawartymi w DTR w zakresie przeglądów i normalnej eksploatacji,
  • - strat, które spowodowane zostały koniecznymi postojami urządzenia w okresie oczekiwania na naprawę gwarancyjną. Dotyczy to również strat majątkowych, tj. strat pośrednich i bezpośrednich
  • - instalacji urządzenia, okablowania itp.
  • Roszczenia gwarancyjne zostają wtedy odrzucone.
  • Ponadto gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu błędnych założeń projektowych - powstałych podczas doboru parametrów technicznych przez nabywcę czy podwykonawcę. W sytuacji, gdy po przyjeździe Serwisant stwierdzi, że przyjazd był całkowicie nieuzasadniony, a naprawa polega tylko i wyłącznie na wykonaniu czynności konserwacyjnych, reklamacja nie zostanie uwzględniona. Wszystkie koszty związane z przyjazdem poniesie Zgłaszający.
  • Realizacja praw klienta następuje poprzez:
  • - naprawę lub bezpłatną wymianę części uznanych przez Gwaranta za wadliwe,
  • - usunięcie innych wad tkwiących w urządzeniu.
  • Pojęcie „naprawa" nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi (konserwacja, czyszczenie), do których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie lub za pośrednictwem autoryzowanego serwisu DOSPEL.
  • Usterki, które wystąpiły w okresie gwarancji usuwane będą w możliwie jak najkrótszym terminie, nie przekraczającym jednak 21 dni od daty zgłoszenia produktu.
  • Reklamowany produkt zostanie wymieniony na nowy wtedy:
  • - gdy Gwarant (centrala firmy) stwierdzi, że usunięcie wady jest niemożliwe lub koszty usunięcia wady w ocenie Gwaranta są zbyt wysokie.
  • Jeżeli dane urządzenie nie jest osiągalne, to może być wydane Klientowi nowe o zbliżonych gabarytach i parametrach technicznych.
  • Gwarancja nie ulega również przedłużeniu w sytuacji dokonywania w urządzeniu napraw.
  • Karta gwarancyjna jest ważna, gdy:
  • - została poprawnie wypełniona,
  • - przedstawiana jest łącznie z paragonem lub kopią faktury (dowód zakupu),
  • Warunkiem trwania gwarancji i rozpatrywania roszczeń gwarancyjnych odnośnie produktów marki Dospel Professional jest przeprowadzenie uruchomienia urządzenia przez uprawniony do tego autoryzowany serwis, posiadający odpowiedni certyfikat (wydany przez Gwaranta).
  • Nabywca ma obowiązek dokonywania comiesięcznych kontroli, które przewidują: sprawdzenie stanu zabrudzenia wentylatora, nagrzewnicy oraz filtrów (i ewentualnej ich wymiany) oraz ogólnego stanu urządzenia.
  • Dla prawidłowej eksploatacji urządzenia konieczne są minimum 2 przeglądy i konserwacje na rok kalendarzowy w okresie trwania gwarancji dokonane przez upoważnioną, autoryzowaną przez Producenta daną jednostkę serwisową.. Chęć przeglądu zgłasza Klient. Koszt przeglądu ponosi Klient. Przeglądy i konserwacje musza zostać odnotowane w Karcie Przeglądów Konserwacyjnych Urządzenia oraz na żądanie mają być dostępne pełne protokoły przeprowadzonych przeglądów i konserwacji.
  • Reklamowany produkt powinien:
  • - posiadać załączoną, kompletną i poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną oraz kompletne dokumenty z pierwszego uruchomienia.
  • Reklamacja powinna zostać złożona do lokalnego przedstawicielstwa Gwaranta bądź Autoryzowanego Serwisu, Reklamacja musi być na piśmie, na poprawnie wypełnionej Karcie Zgłoszenia Awarii i zawierać następujące informacje:
  • - dokładny adres miejsca, w którym przebiegała eksploatacja urządzenia,
  • - rodzaj stwierdzonego uszkodzenia, objawy nieprawidłowej pracy oraz jeżeli jest to możliwe numer fabryczny urządzenia wraz z nazwą uszkodzonego elementu.
  • Gwarant wymaga od Użytkownika wolnych dróg transportowych oraz zastrzega prawo do swobodnego dostępu do urządzeń. Użytkownik ma obowiązek zapewnienia odpowiednich urządzeń transportowych i wysokościowych, gdy urządzenia, które objęte są warunkami gwarancyjnymi zamontowane są pod sufitami podwieszanymi bądź na znacznych wysokościach.
  • Koszty gwarancji:
  • - Koszty dostarczenia urządzenia do serwisu, konsultanta lub producenta ponosi osoba korzystająca z uprawnień gwarancyjnych.
  • - Koszty naprawy w trakcie trwania okresu gwarancyjnego w pełni ponosi Gwarant.
  • - W przypadku odrzucenia roszczenia gwarancyjnego przez Gwaranta, koszty związane z przyjęciem zlecenia będą scedowane na klienta.
  • - W przypadku odrzucenia roszczenia gwarancyjnego przez Gwaranta, reklamowany produkt odesłany zostaje do miejsca nadania na koszt adresata.
  • W przypadku nieuregulowania płatności za wcześniej wykonywaną usługę, Gwarant ma prawo odmówić wykonania czynności gwarancyjnych bądź danej usługi.
  • O sposobie usunięcia wad lub usterek decyduje Gwarant.
  • Decyzje Gwaranta podjęte co do roszczeń gwarancyjnych uważa się za decyzję ostateczną. Jeżeli wynikną jakiekolwiek sprawy sporne dotyczące czynności gwarancyjnych, to będą one rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Gwaranta.
  • Duplikatów kart gwarancyjnych nie wydaje się.
  • Gwarant może uchylić się od dotrzymania terminów napraw wtedy, gdy procesy zachodzące w firmie Gwaranta zostaną zakłócone np. klęskami żywiołowymi czy niepokojami społecznymi lub innymi czynnikami mogącymi mieć wpływ na realizacje reklamacji w terminie lub, jeżeli z uwagi na brak dostępności podzespołów, wada w terminie zastrzeżonym gwarancją nie może zostać usunięta.
  • Gwarant nie ponosi odpowiedzialności wynikających z możliwych błędów drukarskich, które mogą się pojawić w niniejszej Karcie Gwarancyjnej
Opinie
4.0  /  5
1 opinia modelu
2 wszystkich opinii
5
0 (1 wszystkich)
4
1 (1 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od Klient o MAXIMUS53 wystawiona 4 lata temu
5,0/5

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Klient o MAXIMUS27 wystawiona 4 lata temu
4,0/5

ocena 4 na 5 gwiazdek
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi