Sprawd¼: produkty podobne
Sprawd¼: Oczyszczacze Clair
Sprawd¼: Wszystkie Oczyszczacze
stan nowy |
marka |
model |
typ z filtrami |
forma wolnostoj±cy |
funkcje usuwanie bakterii / wirusów, usuwanie kurzu / roztoczy, usuwanie py³ków / alergenów, usuwanie smogu, usuwanie zapachów, usuwanie zarodników ple¶ni |
filtry filtr elektrostatyczny, jonizator |
filtr HEPA - klasa nie dotyczy |
filtr wêglowy - klasa standardowy (wymienny) |
¿ywotno¶æ filtrów wed³ug producenta 4 miesi±ce |
filtry w zestawie 1 komplet |
prêdko¶ci wentylatora 3 poziomy |
¼ród³o danych |
wy¶wietlacz brak |
sterowanie panel sterowania |
opcja wy³±czenia jonizatora brak danych |
kolor bia³y |
certyfikaty CE |
napiêcie 5 V |
natê¿enie 1 A |
pobór mocy 1,4 - 2 W |
szeroko¶æ 7,6 cm |
g³êboko¶æ 7,6 cm |
wysoko¶æ 17,3 cm |
waga 0,5 kg |
grupa produktów NST |
¼ród³o danych |
- kompaktowy
- bardzo lekki
- w pe³ni przeno¶ny
- energooszczêdny
- usuwa nieprzyjemne zapachy
- mo¿liwo¶æ ustawienia kierunku wylotu powietrza
- 3 poziomy pracy
- oczyszczacz powietrza Clair B - bia³y
- filtr
- kabel USB
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim
- karta gwarancyjna Clair
750 z³ darmowa dostawa |
produkt niedostêpny |
produkt niedostêpny |
produkt niedostêpny |
produkt niedostêpny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesy³ki (maksymalna kwota pobrania: 4800z³ brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta p³atnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- op³acaj±c zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wy³±cznie instytucje bud¿etowe
- Przesy³ka kurierska ubezpieczona (przedp³ata):
25 z³17 z³ - Przesy³ka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 37 z³
Zamówienia s± dostarczane przez zewnêtrzn± firmê kuriersk±. W zale¿no¶ci od rodzaju towaru s± to najczê¶ciej DHL oraz FEDEX. Przesy³ki o wadze do oko³o 30kg (w zale¿no¶ci od spedycji która dostarcza towar) dostarczane s± w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesy³ki powy¿ej oko³o 30kg dostarczane s± w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowi±zku wnosiæ zamówionego towaru do domu. Wiêkszo¶æ zamówieñ powy¿ej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chc± mieæ gwarancjê dostarczenia ciê¿szych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie nale¿y zg³aszaæ w ci±gu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie bêd± rozpatrywane.
W przypadku wiêkszych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucaæ palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urz±dzenia na reklamacjê lub do zwrotu. Produkty wysy³ane na reklamcjê lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane by³y na palecie, równie¿ musz± byæ wys³ane na palecie. W przypadku braku palety mo¿emy do Klienta dostarczyæ now± paletê, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówieñ jest wysy³anych w ci±gu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku p³atno¶ci za pobraniem) lub od otrzymania p³atno¶ci (w przypadku p³atno¶ci przelewem).
W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesy³ki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Ka¿dy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegó³y w regulaminie promocji.
Niezale¿nie od promocji, ka¿dy Konsument ma prawo odst±piæ od umowy zawartej przez sklep internetowy w ci±gu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odst±pienie od umowy jest wype³nienie i odes³anie do nas formularza: wzór formularza odst±pienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przys³uguje wy³±cznie Konsumentom (nie przys³uguje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odst±pienia od umowy zwracamy 100% warto¶ci zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odst±pienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go w zwyk³y sposób za pomoc± poczty mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysoko¶æ podana jest w akapicie poni¿ej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument mo¿e sprawdziæ jego charakter, kompletno¶æ, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robi³by to w sklepie stacjonarnym. Kupuj±cy ponosi odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± za zmniejszenie warto¶ci towaru bêd±ce nastêpstwem zachowañ, które wykraczaj± poza niezbêdne dzia³ania pozwalaj±ce na zapoznanie siê z rzecz±.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ, bez podania przyczyny) mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta (je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go samodzielnie w zwyk³y sposób za pomoc± poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysoko¶æ w przypadku tego produktu wynosi 42 z³.
Pe³ne informacje na temat odst±pienia od umowy znajduj± siê na stronie: Odst±pienie od Umowy.
- 1. Produkt powsta³ pod rygorystycznym nadzorem i inspekcj±.
- 2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeñ produktu wynik³ych z niedba³o¶ci i/lub niew³a¶ciwej obs³ugi urz±dzenia przez klienta. W tym przypadku koszty serwisu i dostawy w okresie trwania gwarancji ponosi klient.
- 3. Aby oddaæ produkt do gwarancji, nale¿y przy tym okazaæ niniejsz± gwarancjê.
- 4. Zachowaj niniejsz± gwarancjê w bezpiecznym miejscu, nie mo¿na jej otrzymaæ powtórnie.
- 5. Niniejsza gwarancja jest wa¿na tylko i wy³±cznie w Europie.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Mo¿e zrezygnujesz z niektórych filtrów?