Gwarancja: 2 lata, opcjonalnie 4 lata
Płatność online: za darmo
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
typ z filtrami |
forma wolnostojący |
powierzchnia wg producenta do 83 m² |
do 32 m² |
400 m³/h |
przepływ powietrza do 400 m³/h |
funkcje filtrowanie sierści, usuwanie bakterii / wirusów, usuwanie kurzu / roztoczy, usuwanie pyłków / alergenów, usuwanie zapachów, usuwanie zarodników pleśni |
filtry filtr HEPA, filtr węglowy, filtr wstępny siatkowy |
filtr HEPA - klasa HEPA H13 (skuteczność 99,95%) |
filtr węglowy - klasa standardowy (wymienny) |
filtry w zestawie 1 szt. |
24-48 dB(A) |
prędkości wentylatora 4 poziomy |
wyświetlacz LED |
tryby pracy tryb auto, tryb nocny |
źródło danych |
sterowanie panel dotykowy, panel sterowania, WiFi |
informacje wskaźnik jakości powietrza - kolory, wskaźnik jakości powietrza - wartości, wskaźnik wymiany filtrów |
czujniki higrostat |
czujnik cząstek laserowy |
programator programator czasu pracy (przez WiFi, w aplikacji), timer OFF (wyłączający urządzenie) |
dodatkowe funkcje blokada dziecięca, możliwość wyłączania wyświetlacza |
kolor biały |
certyfikaty CE, Energy Star, ETL / UL, Federal Communications Commission (FCC) |
napięcie 220 - 240 V |
częstotliwość 50 - 60 Hz |
szerokość 27,4 cm |
głębokość 27,4 cm |
wysokość 52,0 cm |
waga 5 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Oczyszczacz powietrza Levoit Core 400S
Oczyszczacz powietrza Levoit Core 400S
Oczyszczacz powietrza Levoit Core 400S zapewnia czyste i higieniczne powietrze, chroni przed chorobami i poprawia samopoczucie. To nowoczesne urządzenie wykorzystuje trzystopniową filtrację gwarantując skuteczne oczyszczanie usuwając do 99,99% cząsteczek zanieczyszczonego powietrza. Nylonowy filtr wstępny wyłapuje duże zanieczyszczenia z powietrza (włosy, kłaczki, sierść, włókna, kurz), filtr HEPA H13 pochłania drobny kurz, cząsteczki dymu, pyłki i pleśń, a wysokowydajny filtr z węglem aktywnym zatrzymuje i rozkłada najmniejsze cząsteczki (dym, zapachy, opary i lotne związki organiczne).
Zalety oczyszczacza powietrza Levoit Core 400S
- potrójna filtracja (filtr wstępny, filtr HEPA H13, filtr węglowy)
- technologii VortexAir - maksymalna cyrkulacja powietrza
- CADR 400 m³/h
- technologia AirSight Plus - laserowy czujnik
- kolorowy wskaźnik jakości powietrza
- dotykowy panel sterowania
- zdalne sterowanie za pomocą aplikacji VeSync
- sterowanie głosowe
- tryb automatyczny
- tryb nocny
- timer
- wskaźnik stanu filtra
- blokada wyświetlacza
- cicha praca
Oczyszczacz powietrza Levoit Core 400S wyróżnia się ciekawym, nowoczesnym wyglądem oraz kompaktowymi rozmiarami i dzięki temu znajdzie miejsce w każdym pomieszczeniu mieszkalnym i biurowym. Model ten wyróżnia się kilkoma możliwościami sterowania. Na górnej części obudowy znajduje się intuicyjny panel sterowania z wyświetlaczem oraz kolorowym wskaźnikiem jakości powietrza. Zdalne sterowanie zapewnia aplikacja mobilna VeSyn. Dzięki niej można kontrolować jakość powietrza w czasie rzeczywistym, planować czas pracy urządzenia oraz włączać dodatkowe funkcje. Kolejną opcją jest sterowanie głosowe za pomocą asystentów głosowych (Google Asystent, Alexa). Inteligentne oczyszczanie zapewni tryb automatyczny, który sam dostosowuje parametry do zapewnienia dobrej jakości powietrza. Zastosowana technologia AirSight Plus wykorzystuje laserowy czujnik, wykrywający zanieczyszczenia w powietrzu. Oczyszczacz charakteryzuje się cichą pracą poprzez wykorzystanie gumowych podkładek, które tłumią dźwięk oraz wibracje wytwarzane przez urządzenie zapewniając cichy tryb nocny 24dB i spokojny sen. Model Levoit Core 400S posiada kilka przydatnych funkcji jak blokada wyświetlacza, która zabezpiecza przed przypadkowym przestawieniem ustawień, funkcja timera umożliwiająca zaplanowanie czasu pracy oraz wskaźnik stanu filtra.
Technologia VortexAir
Technologia VortexAir łączy w sobie aerodynamiczny kształt, zakrzywione łopatki wentylatora i podniesione otwory wentylacyjne, aby skutecznie i cicho odświeżać powietrze. Tworzy wir powietrza, który zwiększa moc i wydajność oczyszczacza powietrza, rozprowadzając więcej czystego powietrza w całym pomieszczeniu.
Przykładowe zastosowania oczyszczacza powietrza Levoit Core 400S
Oczyszczacz powietrza Levoit Core 400S ze względu na oferowaną wysoką wydajność 400 m³/h idealni sprawdzi się w pomieszczeniach do 83m2 jak salony, pokoje dzienne, kuchnie, lokale usługowe jak również pomieszczenia biurowe. Dzięki jego cichej pracy idealnie sprawdzi się w sypialni i pokoju dziecka, gwarantując spokojny sen oraz w miejscach gdzie potrzebna jest koncentracja.
Zawartość opakowania
- oczyszczacz powietrza Levoit Core 400S
- zintegrowany filtr 3w1 (zainstalowany)
- faktura - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi
- karta gwarancyjna Levoit
750 zł darmowa dostawa |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 24 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 44 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 49 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 4 lata | 3 lata | 24 miesiące |
cena tylko | 279 zł 11 zł/m-c | 159 zł 13 zł/m-c | 0 zł |
- Gwarant gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 24 m-cy od daty wydania sprzętu kupującemu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie na terenie Rzeczpospolitej Polski przez fabryczny lub autoryzowany serwis według poniżej podanych zasad.
- 1. Karta gwarancyjna jest ważna tylko z dowodem zakupu reklamowanego sprzętu oraz z naklejką potwierdzającą numer seryjny produktu (naklejka znajduje się na spodzie lub z boku urządzenia).
- 2. Zgłoszenie wady sprzętu na podstawie niniejszej gwarancji powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż terminie 14 dni od dnia wykrycia wady.
- 3. Warsztat Serwisowy dokona naprawy sprzętu w ciągu 14 dni (roboczych) od otrzymania reklamowanego sprzętu i opisu usterki,
- 4. Termin usunięcia wady (o którym mowa w pkt. 3) może być wydłużony o czas potrzebny do importu niezbędnych części zamiennych, w każdym razie nie dłuższy niż 28 dni roboczych. W każdym takim przypadku Warsztat Serwisowy powiadomi klienta o wydłużeniu terminu naprawy gwarancyjnej w związku z koniecznością sprowadzenia części zamiennych i poda nowy termin usunięcia wady.
- 5. Okres gwarancji reklamowanego sprzętu przedłuża się o czas, w ciągu którego wskutek wady sprzętu objętego gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niego korzystać, tj. o liczbę dni od dnia zgłoszenia reklamacji w Warsztacie Serwisowym do wydania klientowi naprawionego sprzętu przez Warsztat Serwisowy.
- 6. Gwarancja nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi reklamowanego sprzętu, do których wykonania zobowiązany jest użytkownik sprzętu we własnym zakresie i na własny koszt.
- 7. W przypadku zgłoszenia wady, która nie jest objęta gwarancją, klient pokrywa koszty usługi naprawy według cennika Warsztatu Serwisowego. W takim przypadku, przed podjęciem prac naprawczych na koszt klienta, przedstawiciel Warsztatu Serwisowego poinformuje klienta o wysokości kosztów i podejmie dalsze czynności po uzyskaniu zgody klienta.
- 8. Gwarancją nie są objęte:
- a) urządzenia eksploatowane poza warunkami indywidualnego gospodarstwa domowego,
- b) urządzenia zakupione na fakturę w związku z prowadzoną przez nabywcę działalnością gospodarczą,
- c) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika i wywołane nimi wady,
- d) uszkodzenia i wady sprzętu wynikłe na skutek:
- — niezgodnego z instrukcją obsługi używania, przechowywania lub konserwacji sprzętu,
- — stosowania przy eksploatacji sprzętu materiałów eksploatacyjnych, jak detergenty, nieprzeznaczonych dla sprzętu (zgodnie z instrukcją obsługi),
- — nieprzestrzegania zaleceń producenta (podanych w instrukcji obsługi)
- — samowolnych, dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie inne niż Warsztat Serwisowy, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych sprzętu, usunięcia plomb,
- e) usterki sprzętu, którą zgodnie z instrukcją obsługi reklamowanego sprzętu, użytkownik może naprawić sam.
- 13. W przypadku zgłoszenia reklamacji nieobjętej gwarancją, Warsztat Serwisowy obciąża klienta kosztami naprawy reklamowanego sprzętu. W takim przypadku, przed rozpoczęciem naprawy, Warsztat Serwisowy powiadomi klienta o wysokości kosztów naprawy sprzętu w zakresie wady nieobjętej gwarancją i podejmie się naprawy po uzyskaniu zgody klienta.
- 14. W przypadku stwierdzenia, przez Warsztat Serwisowy, braku możliwości naprawy sprzętu lub wielokrotności (tj. więcej niż jednej) napraw tego samego istotnego elementu, klientowi przysługuje prawo do wymiany reklamowanego sprzętu na nowy sprzęt, wolny od wad. Informacji, co do sposobu wymiany udziela Warsztat Serwisowy.
- 15. Sprzęt należy przyłączać do gniazdka z bolcem uziemiającym.
- 16. Gwarancji udziela się od daty wydania urządzenia udokumentowanej dowodem zakupu. Dowód zakupu winien zawierać:
- a) datę zakupu,
- b) symbol i numer seryjny urządzenia.
- 9. Termin dokonania naprawy przez Warsztat Serwisowy będzie liczony od dnia dostarczenia reklamowanego sprzętu do Warsztatu Serwisowego zgodnie z pkt. 4 powyżej.
- 10. Termin usunięcia wady (o którym mowa w pkt. 3 i 4 powyżej) może być wydłużony o czas potrzebny do importu niezbędnych części zamiennych, w każdym razie nie dłuższy niż 30 dni roboczych. W każdym takim przypadku Warsztat Serwisowy powiadomi klienta o wydłużeniu terminu naprawy gwarancyjnej w związku z koniecznością sprowadzenia części zamiennych i poda nowy termin usunięcia wady.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?