Osuszacz powietrza Gree SUNNY GDN20AH-K4EBB1C
Osuszacz powietrza Gree SUNNY GDN20AH-K4EBB1C
Funkcje osuszacza powietrza GREE SUNNY GDN 20AH-K4E
Osuszacze powietrza Gree
Marka: Gree Model: GDN20AH Typ: Osuszacz
Rodzaj: kondensacyjny
Wydajność: do 20 l/24 h
Zastosowanie: do 24 m²
Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
Gree GDN20AH jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Gree w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

Osuszacz powietrza GREE SUNNY GDN20AH-K4EBB1C
wydajność 20l / 24h

 
Osuszacz powietrza GREE SUNNY GDN20AH-K4E
Odpowiednia wilgotność powietrza jest niezwykle ważna w życiu każdego z nas. Ma wpływ przede wszystkim na nasze zdrowie, a także ogólne samopoczucie. W osiągnięciu  tego stanu pomóc nam może wysokiej jakości osuszacz powietrza. Sekret skuteczności urządzeń chińskiej marki GREE polega na kilku innowacyjnych rozwiązaniach. Kluczowym jest wychwytywanie pary wodnej, by następnie zamienić ją w ciecz i odprowadzić do zbiornika. Dzięki temu rozwiązaniu osuszacz obniża wilgotność powietrza bez konieczności ingerowania w strukturę budynku. Kolejnym jest duża wydajność osuszania, która sięga aż 20 litrów na dobę. Wysokiej jakości osuszacz powietrza SUNNY GDN20AH-K4E marki GREE jest stworzony do domowego użytku i służy głównie do osuszania mniejszych pomieszczeń. Kondensacyjny osuszacz powietrza GREE SUNNY GDN 20AH-K4E pozwala monitorować zawartość wilgoci w powietrzu, by zapobiegać zbyt wysokiemu poziomowi wilgotności. Osuszy miejsca słabo wentylowane, w których zbiera się wilgoć będąca przyczyną m.in. powstawania pleśni i grzybów. SUNNY GDN 20AH-K4E dzięki zastosowaniu najnowszych technologii poprawia zdrowie i samopoczucie użytkowników usuwając i blokując namnażanie chorobotwórczych zarazków w powietrzu. Urządzenie SUNNY GDN20AH-K4E posiada szereg funkcji m. in. takich jak: pamięć ustawień, wskaźnik zapełnienia zbiornika, opcję tzw. samodiagnozy, czy bardzo przydatne przypomnienie o konieczności czyszczenia filtra. 
 
 Osuszacz powietrza GREE GDN16AH-K4E (do 16L / 24h)
Zalety osuszacza powietrza GREE SUNNY GDN 20AH-K4E
  • prosta i intuicyjna obsługa 
  • funkcja pamięci ustawień
  • wyłącznik czasowy TIMER (2 i 4 h)
  • przyciski ustawiania poziomu wilgotności (+ -)
  • wysoka wydajność
  • 3 lata gwarancji
  • dodatkowe filtry
  • przypomnienie o konieczności czyszczenia filtra (co 250 h pracy urządzenia)
  • łatwe czyszczenie
  • wskaźnik informujący o zapełnieniu zbiornika skroplin (wskaźnik kontrolny BUCKET FULL)
  • 3 prędkości wentylatora
  • funkcja samodiagnozy
  • inteligentne odszranianie
  • kółka pomocne przy przesuwaniu urządzenia
  • wygodny i kompaktowy (niewielka waga)
 

 
Charakterystyka osuszaczy powietrza GREE SUNNY GDN20AH-K4E
GREE to najprężniej rozwijająca się chińska marka w Europie o wieloletniej renomie. Firma od zawsze wielką wagę przywiązuje do ochrony środowiska, systemów i rozwiązań proekologicznych oraz szczególnej dbałości o jakość i czystość powietrza. Firma GREE produkując urządzenia klimatyzacyjne ma na względzie przede wszystkim zagadnienie kluczowe– ochronę środowiska. By o nie zadbać marka GREE zdecydowała się zwrócić szczególną uwagę na projekty i technologie przyjazne naturze. Wszystkie produkty marki GREE spełniają cele określone w unijnej dyrektywie 2009/125/WE, oraz dodatkowo mają certyfikaty PZH. Dla marki GREE priorytetem od zawsze jest czyste i zdrowe powietrze. GREE to nowatorski styl, komfort klimatyzacji z wyjątkową troską o dobro środowiska.
 
Przykładowe zastosowania osuszacza powietrza GREE SUNNY GDN 20AH-K4E
  • przeznaczony do użytku domowego
  • miejsca niedostatecznie wentylowane, w których może zbierać się nadmierna wilgoć
  • pomieszczenia mieszkalne, gdzie przechowuje się materiały, produkty lub urządzenia o wysokiej wrażliwości na wilgoć (dokumenty, książki, czuły sprzęt elektroniczny)
  • sypialnia, pokój dziecięcy (chroni niemowlęta i dzieci m. in. przed alergiami i schorzeniami układu oddechowego)
Dane techniczne Gree GDN20AH
produkt
markaGree
modelGDN20AH
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie o Gree GDN20AH
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od "klimasklep.pl" o Gree GDN20AH (16.03.2018)
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria do Gree GDN20AH
Gree GDN20AH - dokumenty do pobrania
Formy płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Ppatforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • odbiór osobisty: 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 36 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 103 zł 56 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 73 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 2 lata + 1 rok
gwarancja wymaga wykonania płatnego przeglądu w trakcie okresu gwarancyjnego pod rygorem utracenia gwarancji
()

Treść gwarancji
  • 1. Niniejsza karta gwarancyjna przeznaczona jest wyłącznie dla kompletnych urządzeń klimatyzacyjnych marki Gree zakupionych i użytkowanych na terenie Polski, sprzedawanych przez Autoryzowanych Partnerów i dystrybuowanych przez Gwaranta.
  • 2. Gwarant gwarantuje sprawne działanie Klimatyzatora, na który wydana jest niniejsza Karta Gwarancyjna, pod warunkiem korzystania zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w Instrukcji Obsługi.
  • 3. Standardowy okres gwarancji wynosi dla urządzeń klimatyzacyjnych – 24 miesiące od daty montażu i uruchomienia urządzenia klimatyzacyjnego. Nie dłużej jednak niż 30 miesięcy od daty sprzedaży Produktu. W przypadku nie wykonania przeglądów gwarancyjnych okres niniejszej gwarancji ulega skróceniu do 12 miesięcy od daty uruchomienia Produktu. Realizacja uprawnień gwarancyjnych odbywać się będzie po przedstawieniu ważnej Karty Gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu Klimatyzatora oraz potwierdzeniu zgodności zapisów w Karcie Gwarancyjnej ze stanem faktycznym.
  • 4. Awarie i wady produktu ujawnione podczas trwania gwarancji będą bezpłatnie usuwane przez Autoryzowanego Instalatora, który dokonał montażu i uruchomienia urządzenia w terminie do 21 dni roboczych od daty uznania roszczeń Nabywcy. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności importu niezbędnych części zamiennych z zagranicy.
  • 5. Nabywca jest zobowiązany zlecać naprawy i przeglądy gwarancyjne Autoryzowanemu Instalatorowi, który dokonał montażu i rozruchu urządzenia.
  • 6. Karta gwarancyjna ważna jest wyłącznie wtedy, gdy jest ostemplowana przez Sprzedawcę, posiada czytelnie i poprawnie wypełnione rubryki, wypełniony Rejestr Okresowych Przeglądów Konserwacyjnych, bez zmian i skreśleń, po okazaniu dowodu zakupu produktu. Numer seryjny na produkcie musi być czytelny i zgodny z numerem wpisanym w kartę gwarancyjną.
  • 7. Montaż i rozruch urządzeń musi zostać dokonany przez Autoryzowanego Instalatora potwierdzony na niniejszej karcie gwarancyjnej. Instalator zobowiązany jest do sprawdzenia podstawowych parametrów pracy urządzenia i wpisaniu ich w kartę gwarancyjną.
  • 8. Gwarant zapewnia sprawne działanie urządzenia, na które wydana jest niniejsza karta gwarancyjna pod warunkiem instalacji oraz korzystania z urządzenia zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami Instrukcji Obsługi. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu.
  • 9. Użytkownik jest zobowiązany do zlecania przeglądów okresowych urządzenia klimatyzacyjnego Autoryzowanemu Instalatorowi. Przeglądy okresowe muszą być wykonywane nie rzadziej, niż co 6 miesięcy i przeprowadzane przez pracowników Autoryzowanego Instalatora urządzeń marki Gree. Przeglądy okresowe nie dotyczą czynności stanowiących obowiązki użytkownika i są odpłatne wg cennika firmy wykonującej przegląd. Przeglądy należy wykonywać w równych odstępach czasu , poza sezonem grzewczym i chłodniczym.
  • 10. Potwierdzenie przeprowadzonych przeglądów okresowych umieszcza się w Rejestrze Przeglądów Konserwacyjnych na karcie gwarancyjnej. W przypadku braku wykonywania obowiązkowych przeglądów technicznych i wykonaniu ich niewłaściwie Użytkownik traci wszelkie prawa wynikające z Gwarancji.
  • 11. Przeglądu konserwacyjne okresowe obejmują następujące czynności, które udokumentowane będą oddzielnym protokołem, a odnotowane w niniejszej Karcie Gwarancyjnej:
  • a.Czyszczenie filtrów powietrza oraz wymienników ciepła skraplacza i parownika
  • b.Sprawdzenie drożności oraz szczelności układu odprowadzenia skroplin, jego czyszczenie wraz z czyszczeniem elementów popki skroplin (jeśli występuje w tym modelu)
  • c.Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego oraz poboru prądu sprężarki
  • d.Sprawdzenie przewodów i izolacji ze względu na uszkodzenia mechaniczne
  • e.Sprawdzenie skuteczności funkcji chłodzenia i grzania
  • f.Sprawdzenie działania sterownia
  • g.Mycie urządzeń
  • 12. W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych użytkownik może ponieść koszty związane z wykonywanymi czynnościami.
  • 13. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w Klimatyzatorze.
  • 14. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, transportowych oraz awarii powstałych w wyniku:
  • a.Działania czynników zewnętrznych takich jak: pożar, wyładowania elektryczne, zalanie, działanie środków chemicznych, niewłaściwa wentylacja, siły wyższe
  • b.Montażu, naprawy lub konserwacji urządzenia dokonywanych przez osoby nieuprawnione przez Gwaranta
  • c.Innych będących poza kontrolą Gwaranta (np. wahania napięć, przepięcia sieci energetycznej, itd.).
  • d.Postępowania niezgodnego z instrukcją obsługi, w szczególności z nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji, obsługi, przechowywania i użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych (np. filtrów), błędnego montażu urządzenia, błędnego doboru urządzenia
  • e.Napraw, przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych samodzielnie lub przez przedmiot do tego nieuprawniony
  • 15. Gwarancja dotyczy tylko urządzenia i nie obejmuje instalacji czynnika chłodniczego, skroplin, zasilania i sterowania wykonywanych przez Autoryzowanego Instalatora, które to elementy systemu objęte są oddzielną rękojmią za wady zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
  • 16. Gwarancji nie podlegają części urządzeń i akcesoriów podlegające zużyciu w czasie eksploatacji np. zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia napisów itp.
  • 17. Wszelkie produkty i części, które zostały wymienione podczas naprawy stają się własnością gwaranta.
  • 18. Instalacja, czyszczenie zewnętrzne jak i wewnętrzne, okresowa wymiana elementów przewidziana w instrukcji obsługi oraz konserwacja produktu są czynnościami odpłatnymi. W takich wypadkach koszty wezwania serwisu pokrywa Użytkownik.
  • 19. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za terminowość napraw gwarancyjnych, jeżeli działalność serwisowa zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze siły wyższej lub gdy w uzgodnionym wcześniej terminie Klient uniemożliwi dostęp do miejsca instalacji urządzenia.
  • 20. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku:
  • a.Gdy karta gwarancyjna jest wypełniona nieprawidłowo, zamazana lub zniszczona
  • b.Dokonania montażu, zmian konstrukcyjnych lub napraw poza Autoryzowanym Instalatorem
  • c.Zerwania lub uszkodzenia założonych plomb
  • d.Braku okresowych przeglądów według punktu 9
  • 21. Sprzęt zainstalowany na stałe w miejscu użytkowania naprawiany jest u Użytkownika w uzgodnionym terminie. W przypadku naprawy w miejscu użytkowania, Użytkownik powinien zapewnić odpowiednie miejsce i warunki do dokonania naprawy.
  • 22. W przypadku zaginięcia karty gwarancyjnej nie wydaje się duplikatu.
  • 23. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej karty gwarancyjnej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • 24. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 – Dz. U. Nr 141, poz 1176).
Dostępność
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn wysyłkowy Gree GDN20AH jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy. -wysyłka
Przęsocin niedostępneul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt, 9:00 - 17:00
sklep
Szczecin niedostępneul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt, 11:00 - 17:00
sklep
Police niedostępneul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt, 9:00 - 15:00
punkt odbioru
Godziny otwarcia
9:00 - 16:00
poniedziałek - piątek
Formularz Kontaktowy
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

grupa: NST