Sprawdź: Oświetlenie Peli
Sprawdź: Wszystkie Oświetlenie
typ łańcuch lamp |
agregat prądotwórczy brak |
linia professional |
pobór mocy 24 W |
strumień świetlny (ilość światła) 1200-6000 Lm |
element świetlny LED |
diody LED 36 szt. |
klasa ochrony IP 54 |
żywotność lampy 50000 roboczogodzin |
źródło danych |
barwa światła brak danych |
długość przewodu 4 m |
maksymalna wysokość 9999 cm |
regulacja wysokości nie dotyczy |
wyposażenie przewód zasilający |
kąt rozwarcia wiązki 210 ° |
szerokość 52,4 cm |
głębokość 42,8 cm |
wysokość 20,6 cm |
waga 13,5 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
zestaw do oświetlenia namiotów
- wielostopniowa regulacja promienia światła (każda głowica może świecić światłem białym, czerwonym i jest wyposażona w indywidualny wyłącznik)
- bezobsługowe diody LED o żywotności ponad 50000 godzin
- białe i czerwone diody LED w każdej głowicy
- prostota obsługi
- certyfikat RoHS i CE Compliant
- nowa, ulepszona wersja trzeciej generacji
- wytrzymałość Peli
- wodoodporny włącznik
- cicha praca
- ochronna obudowa Peli
- praktycznie niezniszczalny
- możliwość zasilania z gniazdka 110-240 V, lub akumulatorów 12-30 V
- możliwe łańcuchowe połączenie do trzech głowic
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 18 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 36 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Przed wysyłką prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z Serwisem Gwaranta
- 2. Gwarancja udzielana jest na poszczególne elementy i na określony okres (poza zastrzeżeniami, elementami i uszkodzeniami wymienionymi w punktach 11,12,13 i 14):
- - skrzynie Peli i Peli Storm oraz latarki Peli bezwarunkowa gwarancja
- - skrzynie Hardigg i Hardigg Rotopack 1 rok gwarancji
- - najaśnice typu RALS 1 rok gwarancji
- - pojemniki formowane wtryskowo będące częścią plecaków objęte są gwarancją bezwarunkową, elementy z tkaniny objęte są roczną gwarancją
- 3. W przypadku skrzyń formowanych rotacyjnie (Peli/Hardigg, Hardigg Rotopack) roczna gwarancja nie obejmuje dodatkowego wyposażenia: na metalowe zamknięcia, chowane uchwyty, koła i łączniki, które objęte jest 90 dniową gwarancją.
- 4. Jeśli okres gwarancji jest inny niż podany w punkcie 2 jest on zapisany w polu GW na karcie gwarancyjnej
- 5. Miejscem realizacji gwarancji jest Centrala Gwaranta we Wrocławiu. Uszkodzony sprzęt Reklamujący dostarcza osobiście lub na swój koszt za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź poczty.
- 6. W przypadkach nieuzasadnionych reklamacji Gwarant ma prawo obciążyć Reklamującego kosztami odesłania reklamowanego sprzętu.
- 7. Wysyłający winien dołączyć do przesyłki z reklamowanym sprzętem dokumenty zakupu, opis usterki wraz z okolicznościami jej stwierdzenia oraz komplet danych kontaktowych.
- 8. Czas realizacji reklamacji wynosi 14 dni roboczych, liczonych od momentu dotarcia reklamowanego sprzętu do Centrali Gwaranta, w sytuacjach wymagających sprowadzenia części lub towaru na wymianę okres ten może uleć przedłużeniu.
- 9. W przypadku przyjęcia towaru do reklamacji przez przedstawiciela handlowego Gwaranta czas reklamacji biegnie od momentu przekazania towaru do Centrali Gwaranta we Wrocławiu.
- 10. Sposób realizacji gwarancji, tj. wymiana lub naprawa jest w wyłącznej gestii Serwisu Gwaranta
- 11. W przypadku stwierdzenia naruszenia plomb gwarancyjnych lub manipulacji na karcie gwarancyjnej Gwarant może odmówić naprawy bezpłatnej.
- 12. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych będących efektem niewłaściwego użytkowania lub celowego uszkodzenia
- 13. Bezwarunkowa Gwarancja Peli nie obejmuje akumulatorów, baterii i modułów świetlnych (poza diodami), w takich przypadkach Serwis informuje o kosztach części zamiennych i dalsze działania uzależnione są od decyzji klienta.
- 14. Bezwarunkowa Gwarancja Peli nie dotyczy zwartości skrzyń lub plecaków
- 15. Naprawiony lub wymieniony towar wysyłamy do klienta na koszt Gwaranta za pośrednictwem firmy kurierskiej
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?