Gwarancja: 2 lata, door-to-door, opcjonalnie 4 lata
Płatność online: za darmo
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
stan nowy |
marka |
model |
moc znamionowa 200 W |
moc szczytowa do 320 W |
pojemność akumulatora 222 Wh, 20000 mAh |
napięcie akumulatora 11,1 V |
rodzaj akumulatora litowo-jonowy |
wygładzona sinusoida tak |
temperatura pracy od -10 do +40 °C |
obudowa plastik |
liczba urządzeń ładowanych jednocześnie 7 |
wyjścia AC 230V / 50Hz - 1szt., DC 9~12,5V / 10A (15A max) - 2szt., USB-A (Quick Charge 3.0) 5~9V / 2A - 1szt., USB-A 5V / 2,1A - 2szt., USB-C 5~9V / 2A (PD 18W) - 1szt. |
wejścia DC 15V / 3A - 1szt. |
zabezpieczenia zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem, zabezpieczenie przed przeciążeniem, zabezpieczenie przed przeładowaniem, zabezpieczenie przed przepięciem, zabezpieczenie przed zwarciem |
wyświetlacz LED |
źródło danych |
wbudowana lampa tak |
wyposażenie gniazdo zapalniczki samochodowej DC, ładowarka, ładowarka samochodowa |
wyposażenie opcjonalne przenośny panel słoneczny |
kolor czarny, niebieski |
szerokość 10,6 cm |
głębokość 21,3 cm |
wysokość 18,0 cm |
szerokość opakowania 17,0 cm |
głębokość opakowania 32,5 cm |
wysokość opakowania 24,5 cm |
waga 2,4 kg |
waga w opakowaniu 3,1 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Stacja zasilania Könner & Söhnen KS 200PS
Marka Könner & Söhnen
Könner & Söhnen to marka wywodząca się z Niemiec, której najważniejszym celem jest kultywowanie ''tradycji niemieckiej jakości". Firma aktywnie się rozwija i rozrasta. Ma wieloletnie doświadczenie w produkcji generatorów i maszyn ogrodniczych. Produkty Könner & Söhnen są stosowane zarówno w życiu codziennym, jak i w różnych rodzajach działalności gospodarczej. Dotrzymując kroku postępowi technologicznemu, firma stale aktualizuje swoją ofertę i wprowadza nowe rozwiązania, dzięki którym maszyny są jeszcze bardziej niezawodne, bardziej przyjazne dla środowiska i ekonomiczne w użyciu.
Zalety przenośnej stacji zasilania KS 200PS
- kompaktowe wymiary
- mocna obudowa z tworzywa ABS
- wyświetlacz LED
- 7 portów: 2 x DC, 1 x AC, 1 x szybkiego ładowania USB PD Quick Charge 3.0, 2 x USB 2.1, 1 x USB Type-C
- technologia Power Delivery - szybkie ładowanie np. smartfonu
- wysokiej jakości baterie litowe
- zabezpieczenia: przed przepięciem, zwarciem, przeładowaniem, przeciążeniem oraz nadmiernym rozładowaniem
- trzy opcje ładowania
- cicha praca
- lampka LED z trzema trybami oświetlenia
- uchwyt do przenoszenia
- kompatybilna z wieloma urządzeniami
Przenośna stacja zasilania Könner & Söhnen KS 200PS
Przenośna stacja zasilania Könner & Söhnen KS 200PS jest nowoczesnym i ekologicznym źródłem zasilania, które pracuje cicho i nie wytwarza szkodliwych spalin. Dlatego też może być stosowane w mieszaniu, namiocie oraz na świeżym powietrzu. Urządzenie jest niezawodne w sytuacjach awaryjnych podczas przerw w dostawie prądu, a także na kempingu, podczas wędrówek czy wędkowania. Przenośne stacje ładowania Könner & Söhnen są wyposażone w technologię Power Delivery, która zapewnia szybkie ładowanie baterii smartfonów, a nawet laptopów.
Przenośna stacja zasilania Könner & Söhnen KS 200PS posiada mocną obudowę z wytrzymałego tworzywa ABS gwarantując wieloletnie użytkowanie. Na obudowie znajduje się wygodny i praktyczny uchwyt do przenoszenia, który pozwala zabrać urządzenie niemal wszędzie. Stacja posiada kolorowy wyświetlacz LED, który jest wyposażony w wiele wskaźników, pokazuje wszystkie najważniejsze funkcje. Ciekawym dodatkiem jest wbudowana jasna lampa LED z trzema trybami: świeceniem, trybem migania i trybem SOS, które mogą być przydatne w wielu sytuacjach na zewnątrz. Maszyna wyposażona jest w wysokiej jakości baterie litowe, które mają długą żywotność. Posiada również wbudowany system zarządzania baterią (BMS) sterowany przez inteligentny procesor zarządzania energią. Stację można wykorzystać do zasilania różnych urządzeń elektronicznych dzięki 7 portom: 2 porty DC, 1 port AC, 1 port szybkiego ładowania USB PD, 2 porty USB 2.1 oraz 1 port USB Type-C. Długotrwałą i bezpieczną eksploatację maszyny zapewnia szereg zabezpieczeń czyli zabezpieczenie przed przeładowaniem, przeciążeniem, przepięciem, zwarciem oraz przed nadmiernym rozładowaniem. Stację KS 200PS można ładować z gniazda 230V (kabel do ładowania znajduje się w zestawie) oraz z zapalniczki samochodowej 12 V (kabel w zestawie). Opcjonalnie do ładowania można również wykorzystać panel słoneczny.
Przykładowe zastosowania przenośnej stacji zasilania KS 200PS
Przenośna stacja zasilania Könner & Söhnen KS 200PS jest idealna do biwakowania, wędkowania, aktywności na świeżym powietrzu, podczas krótkotrwałych przerw w dostawie prądu i w sytuacjach awaryjnych. Działa cicho, dzięki czemu pozwoli zasilać urządzenia elektryczne i cieszyć się wypoczynkiem bez uciążliwego hałasu.
Zawartość opakowania
- przenośna stacja zasilania Könner & Söhnen KS 200PS
- zasilacz sieciowy
- ładowarka samochodowa
- gniazdo zapalniczki samochodowej DC
- faktura - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- 24 miesiące dla osób prywatnych
- 12 miesiące dla przedsiębiorstw
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 41 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 4 lata | 3 lata | 24 miesiące |
cena tylko | 199 zł 8 zł/m-c | 119 zł 9 zł/m-c | 0 zł |
- WARUNKI GWARANCJI:
- • Na zasadach oraz w zakresie przewidzianych w niniejszych Warunkach Gwarancji, Gwarant udziela gwarancji prawidłowego działania sprzętu, używanego przez Konsumenta albo Przedsiębiorcę, zgodnie tylko z jego przeznaczeniem i zasadami użytkowania określonymi w instrukcji obsługi po dacie nabycia oraz zobowiązuje się do usunięcia wad fizycznych, wynikających z przyczyn tkwiących w sprzęcie, które zostaną ujawnione i zostaną zgłoszone przed upływem terminu gwarancji.
- • W rozumieniu niniejszych Warunków Gwarancji, Konsument jest osobą fizyczną, która nabyła urządzenie w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorcą uważa się za osobę fizyczną, prawną lub za organizacyjną jednostkę, która prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową. W przypadku sprzedaży urządzenia na fakturę VAT i/lub wpisania w Kartę Gwarancyjną danych przedsiębiorstwa, uważa się, że Uprawniony z Gwarancji wykorzystuje urządzenie w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
- • Gwarant udziela wyłącznie gwarancji Konsumentowi albo Przedsiębiorcy na sprzęt kupiony na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- • Gwarant ponosi odpowiedzialność jedynie za wady fizyczne (materiałowe bądź produkcyjne) tkwiące w urządzeniu.
- • Termin gwarancji na sprzęt, z wyłączeniem gwarancji na akumulator, przy zakupie na paragon wynosi dwadzieścia cztery miesiące od daty sprzedaży towaru przy użytkowaniu domowym, a przy zakupie na fakturę VAT albo w celu związanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową wynosi dwanaście miesięcy od daty sprzedaży towaru, co jest potwierdzone wpisem i pieczątką sprzedawcy w Karcie Gwarancyjnej. Termin gwarancji akumulatora objęty jest gwarancją na okres trzech miesięcy od daty sprzedaży towaru.
- • Podstawą skorzystania z uprawnień z gwarancji jest: przedłożenie ważnej Karty Gwarancyjnej, zawierającej dane Kupującego (dane indentyfikacyjne przedsiębiorstwa lub dane osobowe Konsumenta), nazwę i model/typ urządzenia oraz jego numer seryjny (numer silnika), datę sprzedaży i pieczęć Sprzedawcy wraz z dowodem zakupu (paragonem albo fakturą VAT) oraz z czytelnym podpisem Kupującego, potwierdzającym zapoznanie się i wyrażenie zgody na warunki Gwarancji. Karta Gwarancyjna bez powyższych danych, jak również w przypadku nieczytelnych zapisów lub poprawek zatwierdzonych pieczęcią sprzedającego jest nieważna i nie jest dokumentem upoważniającym do wykonania Napraw Gwarancyjnych przez Gwaranta.
- • Duplikat Karty Gwarancyjnej może być wydany na pisemną prośbę po przedstawieniu przez użytkownika dowodu zakupu – paragonu albo Faktury VAT.
- • Wystąpienie wady fizycznej sprzętu należy zgłosić niezwłocznie, ale nie później niż 3 dni po wykryciu usterki, poprzez przesłanie drogą mailową wypełnionego formularza reklamacyjnego, zamieszczonego na stronie internetowej Gwaranta lub pocztą tradycyjną na adres siedziby firmy. Zgłoszenie wystąpienia wady fizycznej sprzętu można dokonać również w miejscu zakupu sprzętu.
- • Gwarant pokrywa koszty związane z transportem towaru do serwisu oraz po naprawie sprzętu do Konsumenta albo Przedsiębiorcy lub miejsca odbioru wskazanego przez nich w przypadku uznania przez serwis wskazany przez Gwaranta, że uszkodzenie podlega naprawie Gwarancyjnej.
- • W przypadku braku podstaw do uwzględnienia dokonanego zgłoszenia na podstawie Gwarancji (w szczególności z uwagi na: niestwierdzenie wady, zaistnienie przypadku nie objętego Gwarancją, upływu terminu Gwarancji, wygaśnięcie Gwarancji) Gwarant poinformuje zgłaszającego o nieuwzględnieniu zgłoszenia oraz uzasadni swoje stanowisko i obciąży Konsumenta lub Przedsiębiorcę kosztami związanymi z transportem oraz weryfikacją sprzętu przez serwis wskazany przez Gwaranta.
- • W przypadku wystąpienia wady fizycznej sprzętu objętego Gwarancją oraz jej zgłoszenia przed upływem terminu Gwarancji – Gwarant dokona bezpłatnej naprawy sprzętu lub jego części, po uprzednim dokonaniu jego weryfikacji przez Serwis. Jeżeli wady nie można usunąć lub koszty związane z naprawą są niewspółmierne do wartości sprzętu lub naprawa jest szczególnie utrudniona, wówczas Gwarant dokonana wymiany sprzętu lub zwrotu kwoty zapłaconej za zakup.
- • Gwarant przystąpi do naprawy gwarancyjnej w terminie 14 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu wraz z Kartą Gwarancyjną i dowodem zakupu (paragon lub faktura). W uzasadnionych szczególnych przypadkach z uwagi na konieczność sprowadzenia odpowiednich części lub niestandardowej naprawy sprzętu termin naprawy może ulec wydłużeniu do czasu wykonania naprawy. Gwarant poinformuje Konsumenta lub Przedsiębiorcę o wydłużeniu terminu naprawy gwarancyjnej w terminie 14 dni roboczych od dnia dostarczenia sprzętu do serwisu, wskazując nowy termin naprawy.
- • Serwis gwarancyjny może być wykonywany tylko w punktach serwisowych, wskazanych przez Gwaranta.
- • Sprzęt powinien zostać dostarczony do punktu serwisowego kompletny wraz z załączoną Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT).
- GWARANCJA NIE OBEJMUJE:
- • Wady lub uszkodzenia sprzętu w przypadkach:
- - gdy użytkownik nie przestrzegał przepisów lub zaleceń z instrukcji obsługi;
- - wynikłych z uszkodzeń mechanicznych, termicznych np. wysoka lub niska temperatura, chemicznych oraz powstałych w wyniku sił zewnętrznych
- - wyładowania atmosferyczne, skoki napięcia oraz powstałych na skutek nienależytego przewożenia, przechowywania, np. korozja lub konserwacji czy też klęsk żywiołowych. Jak też wad powstałych na skutek eksploatacji sprzętu w warunkach stałego zawilgocenia, zalania oraz czynników naturalnych np. brud, kurz;
- - które powstały w wyniku nieprawidłowego podłączenia przez osoby nie posiadające uprawnień elektrycznych;
- - powstałych w wyniku używania w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem lub na skutek nieuważnego lub nieodpowiedniego obchodzenia się ze sprzętem;
- - powstałych w przypadku uszkodzeń z powodu naturalnego zużycia, w wyniku nadmiernego lub długotrwałego użytkowania;
- - powstałych wskutek zanieczyszczenia, które dostało się do silnika poprzez uszkodzony filtr powietrza, a w przypadku prądnicy przez otwory wentylacyjne,
- - powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, smarów, olejów itp.
- - wynikłych z zaniechania przez użytkownika czynności konserwacyjnych przewidzianych w instrukcji obsługi;
- • Sprzętu gdy brakuje na nim oznakowania, np. tabliczki znamionowej, numerów seryjnych, naklejek lub zostały one uszkodzone lub zamienione;
- • Sprzętu jeśli jego prawidłowa praca może być przywrócona w wyniku oczyszczenia z kurzu i zanieczyszczeń, odpowiedniej konfiguracji, konserwacji, wymiany oleju;
- • Części uszkodzonych na skutek nadmiernej eksploatacji sprzętu;
- • W przypadku obecności na kablach elektrycznych lub gniazdkach oznak mechanicznego lub termicznego uszkodzenia;
- • Na skutek uszkodzeń sprzętu powstałych poprzez podłączenia uszkodzonych lub przewymiarowanych odbiorników elektrycznych;
- • W przypadku obecności wewnątrz sprzętu obcych płynów, przedmiotów, opiłków, piachu, zanieczyszczeń itp.;
- • Sprzętu zalanego niezgodnymi z instrukcją obsługi płynami eksploatacyjnymi – paliwem lub olejem lub przy użytkowaniu z nieodpowiednią ilością czy jakością oleju i paliwa. Poziom oleju należy sprawdzać przy każdym uruchomieniu.
- • W przypadku uszkodzeń spowodowanych wewnętrznym lub zewnętrznym zanieczyszczeniem, takim jak zanieczyszczenia paliwa lub układu smarowania lub systemu chłodzenia;
- • W przypadku wykrycia usterek, których przyczyną są niestabilności pracy sieci elektrycznej użytkownika;
- • W przypadku wykrycia uszkodzeń, powstałych w wyniku przeciążenia urządzenia. Objawami przeciążenia są stopienia lub zmiana koloru części w wyniku oddziaływania wysokiej temperatury, uszkodzenia na powierzchniach cylindrów lub tłoków, zniszczenie pierścieni tłokowych, przytarcia lub zatarcia panewek;
- • W przypadku braku możliwości wykrycia, zdiagnozowania oraz sprawdzenia uszkodzenia;
- • W przypadku wystąpienia uszkodzeń w dwóch lub więcej częściach sprzętu po weryfikacji przez punkt serwisowy wskazany przez Gwaranta
- • Uszkodzenia automatycznego regulatora napięcia produktu z powodu niedbalstwa i nieprzestrzegania zasad użytkowania;
- • Uszkodzenia części i akcesoriów, podlegających szybkiemu zużyciu (świece zapłonowe, frezy, wtryskiwacze, koła pasowe, filtry i elementy zabezpieczające, akumulatory, wyłączniki termiczne, dodatkowe akcesoria, paski, elementy gumowe i gumowo-metalowe, szczotki, uszczelki noże, sprężyny szczepienia, osie, ręczne rozruszniki, smary, oleje i płyn chłodniczy itp.);
- • Konserwacji (czyszczenie, smarowanie, mycie), montażu i regulacji;
- • Jeśli sprzęt był rozkręcany, samodzielnie naprawiany, wprowadzone zostały zmiany w konstrukcji etc.;
- • Jeśli po wykryciu uszkodzenia eksploatacja nie została zatrzymana i produkt był nadal wykorzystywany.
- • Gwarant w żadnych okolicznościach nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne koszty związane z montażem i demontażem produktu.
- • Dowód zakupu oraz dana Karta Gwarancyjna w żadnych okolicznościach nie daje prawa do odszkodowania wydatków związanych z wykorzystaniem lub niemożliwością wykorzystania zakupionego produktu.
- Agregat prądotwórczy Könner & Söhnen KS 7000 E G
- Agregat prądotwórczy Könner & Söhnen KS 10000 E G
- Agregat prądotwórczy Könner & Söhnen KS 10000 E-3 ATS
- Pokrowiec na generator KS Cover 20 do agregatów Könner & Söhnen
- Agregat prądotwórczy Könner & Söhnen KS 10000 E ATS
- Zestaw transportowy KS 10 KIT do agregatów Könner & Söhnen
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?